سامورایی در سودای حفظ رکورد ۱۰۰ درصدی

هفته چهارم انتخابی جام‌جهانی؛ روز انتقام ایران و اخراج برانکو؟

هفته چهارم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ فردا (سه‌شنبه) با چند دیدار حساس در قاره آسیا برگزار می‌شود که بر این اساس، ایران به دنبال انتقام شکست جام ملت‌های ۲۰۲۳ از قطر است و برانکو احتمال دارد از تیم ملی چین اخراج شود.

کد خبر: ۱۷۳۸۵۰
۱۱:۱۶ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: مسابقات هفته چهارم دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا با انجام دیدار‌های مهمی چون دوئل ژاپن و استرالیا پیگیری خواهد شد.

فیفادی ماه اکتبر تا روز چهارشنبه بیست‌وپنجم مهرماه در جریان است و بعد از انجام مسابقات هفته سوم دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، حالا قرار است فردا (سه‌شنبه) دیدار‌های هفته چهارم پیگیری شود. در کنار تقابل تیم‌های ملی ایران و قطر که شاگردان امیر قلعه‌نویی امیدوارند با کسب پیروزی کار خود در فیفادی ماه اکتبر را به پایان ببرند، قرار است ۸ مسابقه دیگر به انجام برسد که نگاهی به برنامه بازی‌ها نشان می‌دهد که مسابقات جذابی در راه است.

ازبک‌ها به دنبال تمدید دوران صدرنشینی

تیم ملی ازبکستان در گروه نخست رقابت‌ها که تیم ملی ایران هم حضور دارد، به لطف گل زده بیشتر نسبت به شاگردان امیر قلعه‌نویی، صدرنشین گروه است و ازبک‌ها بعد از تساوی بدون گل مقابل ایران، باید فردا (سه‌شنبه) به مصاف تیم ملی امارات بروند که شاگردان سرچکو کاتانتس امیدوارند در دومین بازی پیاپی خانگی بتوانند پیروز شوند و به دوران صدرنشینی خود در گروه نخست ادامه بدهند. دیگر تقابل گروه نخست میان تیم‌های ملی کره‌شمالی و قرقیزستان برگزار می‌شود که هر دو تیم در سودای کسب اولین پیروزی‌شان در این رقابت‌ها هستند.

در انتظار دوئل سرنوشت‌ساز کره‌جنوبی و عراق

تیم‌های ملی کره‌جنوبی و عراق در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ با ۷ امتیاز صدرنشین هستند و حالا در شرایطی‌که هر کدام از دو تیم، ۲ برد و یک تساوی دارند، باید فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم بروند. تیم‌های اردن و عمان هم که با ۴ و ۳ امتیاز کار خود را در گروه دوم دنبال می‌کنند، باید فردا رودرروی هم قرار گیرند و دیگر تقابل گروه دوم هم میان تیم‌های ملی کویت و فلسطین انجام می‌شود که هر ۲ تیم بدون برد هستند و هر دوی آن‌ها به دنبال طلسم‌شکنی در رویارویی فردا هستند.

سامورایی در سودای حفظ رکورد ۱۰۰ درصدی

تیم ملی ژاپن که تنها تیمی است که در این دور از رقابت‌ها، ۱۰۰ درصد امتیازات را به‌دست آورده، باید فردا در نبردی حساس به مصاف تیم ملی استرالیا برود و دو تیم در گروه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۴:۰۵ به وقت تهران به مصاف هم می‌روند. تیم‌های ملی عربستان و بحرین هم که هر کدام ۴ امتیازی هستند، باید فردا رودرروی هم قرار گیرند و دوئل تیم‌های ملی اندونزی و چین هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که دو تیم بدون برد هستند و چینی‌ها هر ۳ بازی اخیر خود را با نتیجه شکست به پایان برده‌اند و باخت در بازی فردا می‌تواند توأمان با اخراج برانکو ایوانکوویچ از هدایت تیم ملی چین باشد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: