برگزاری بازی در امارات به سود قطر است!

هشدار یک مربی به قطری‌ها؛ مراقب ایران باشید

در آستانه دیدار حساس ایران و قطر در امارات که فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود، وسام رزق، سرمربی سابق السد به بازیکنان قطری هشدار داد با تمرکز بسیار بالا در این بازی به میدان بروند. او گفت: باید مواظب این ایران قوی بود. تماشاگران می‌توانند با حضورشان کار را برای بازیکنان راحت کنند. به نظرم رویای حضور در جام جهانی دست‌نیافتنی نیست.

کد خبر: ۱۷۳۸۳۲
۰۸:۵۷ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: سرمربی سابق السد پیش از دیدار تیم ملی قطر و ایران به بازیکنان قطری هشدار داد با تمرکز بسیار بالا در این بازی به میدان بروند.

در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های هفته چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا تیم‌های ملی ایران و قطر به مصاف هم خواهند رفت.

به نوشته الرای، وسام رزق، سرمربی سابق السد که سابقه قهرمانی با این تیم در لیگ ستارگان قطر را در کارنامه دارد، درباره دیدار با تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظرم این یکی از سخت‌ترین بازی‌های قطر در انتخابی جام جهانی است. ایران یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیاست. در این تیم مجموعه‌ای از بازیکنان شاخص در همه خطوط بازی می‌کنند. ایران تیمی بسیار منظم با تاریخی طولانی در انتخابی و حضور در جام جهانی است. با این حال باید بگویم که در فوتبال تیم شکست‌ناپذیر وجود ندارد. قطری تیمی است که می‌تواند نتیجه‌ای مثبت را به دست آورد و با تاکتیکی خاص بازی کند.

او ادامه داد: به نظرم مارکز لوپز ابراز لازم برای عملکرد خوب در این بازی را دارد. قطر هم بازیکنان بسیار خوبی مثل اکرم عفیف، معز علی و عبدالکریم حسن را دارد. اکرم عفیف بازیکنی است که می‌تواند از یک توپ مرده فرصت خطرناک گلزنی بسازد. معز علی شم گلزنی بسیار بالایی دارد و عبدالکریم حسن بازیکنی است که به‌خوبی بین خط دفاعی و حمله ارتباط برقرار می‌کند. دیدار با ایران سخت و نفس‌گیر است. باید مواظب این ایران قوی بود. تماشاگران می‌توانند با حضورشان کار را برای بازیکنان راحت کنند. به نظرم رویای حضور در جام جهانی دست‌نیافتنی نیست.

سرمربی سابق السد درباره کلید پیروزی در این بازی گفت: کلید پیروزی این بازی آن است که با تمرکز بازی کرد و قدر فرصت‌ها را دانست. ایران در دفاع تیم بسیار منظمی است و به همین خاطر مهاجمان باید قدر فرصت‌ها را بدانند. در این بازی فرصت‌های زیادی خلق نمی‌شوند و به همین خاطر باید به‌خوبی از آن‌ها استفاده کرد.

او در پایان گفت: برگزاری بازی در امارات به سود قطر است؛ چرا که فشار زیاد تماشاگران ایرانی از روی بازیکنان قطر برداشته می‌شود. شرایط منطقه ایجاب می‌کرد که بازی در کشور ثالث برگزار شود و قطر باید از این فرصت به‌خوبی بهره ببرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: