سردار حاجی‌زاده: با چشمانی باز مراقبیم

سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: با چشمانی باز مراقبیم تا در صورت هرگونه خطا، پاسخی پشیمان‌کننده به دشمن بدهیم.

کد خبر: ۱۷۳۸۲۳
۲۰:۴۰ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: سبزپوشان نیروی هوافضای سپاه با چشمانی باز، مراقب هستند تا در صورت هرگونه خطا از سوی دشمنان این مرز و بوم، پاسخی سخت و پشیمان‌کننده بر پیکر پوسیده و رو به اضمحلال دشمن وارد کنند.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی از پیام‌های محبت آمیز مسئولان و ملت شریف ایران صمیمانه تشکر کرد.

متن پیام فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

با کمال مسرت و در پاسخ به پیام‌های محبت آمیز مسئولان محترم کشوری و لشکری و آحاد ملت شریف ایران که حاکی از قدرشناسی آنان از رزمندگان گمنام و پرشمار نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

بی تردید "عملیات موفق وعده صادق۲" که با هدف حداقل مجازات رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن میهمان عزیز کشورمان "دکتر اسماعیل هنیه" و "سید مقاومت سید حسن نصرالله" و جمع کثیری از مظلومان غزه و لبنان انجام گرفت، با تصمیم یکپارچه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصویب شورای عالی امنیت ملی کشور و حمایت بی‌دریغ ریاست محترم جمهوری و تایید و هدایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) صورت گرفت.

سبزپوشان نیروی هوافضای سپاه در کنار سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با آمادگی و هوشیاری و با چشمانی باز، مراقب هستند تا در صورت هرگونه خطا از سوی دشمنان این مرز و بوم، پاسخی سخت و پشیمان کننده بر پیکر پوسیده و رو به اضمحلال دشمن وارد کنند.

نصر من الله و فتح قریب

موفق و سربلند باشید انشالله»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: