فینال جذاب در تنیس مسترز ۱۰۰۰ امتیازی چین

قدرتنمایی «سینر» در شانگهای/ جوکر صدتایی نشد!

یانیک سینر، تنیس‌باز قدرتمند ایتالیایی با نمایشی فوق العاده برابر نواک جوکوویچ، پرافتخارترین بازیکن مردان از صربستان، برای اولین‌بار فاتح مسترز شانگهای در چین شد.

کد خبر: ۱۷۳۸۰۰
۱۴:۱۶ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: ستاره نوظهور ایتالیایی مانع از صدمین قهرمانی اسطوره صربستانی شد.

به نقل از تنیسفا، مسابقات تنیس مسترز ۱۰۰۰ امتیازی شانگهای با قهرمانی یانیک سینر به پایان رسید.

در دیدار فینال این رقابت‌ها ظهر روز یکشنبه یانیک سینر مرد اول تنیس جهان به مصاف نواک جوکوویچ اسطوره ۳۷ ساله صربستانی رفت و توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

ست اول نزدیک و پایاپای دنبال شد و دو بازیکن به خوبی از سرویس‌های خود محافظت کردند تا کار به تایبریک برسد، جایی‌که سینر با عملکرد بهتر توانست ۷-۴ برنده شود و پیش بیفتد. در ست دوم، اما عملکرد قهرمان چهار دوره رقابت‌ها افت کرد و این ستاره جوان ایتالیایی بود که بازی را در دست گرفت و ۶ بر ۳ به پیروزی رسید تا مانع از دست‌یابی پرافتخارترین تنیس‌باز جهان به صدمین جام کارنامه خود شود.

راجر فدرر، کارلوس آلکاراس و خوان کارلوس فررو تماشاگر ویژه بازی فینال بودند

با این پیروزی سینر برای نخستین بار فاتح مسترز شانگهای شد و تعداد عناوین خود در مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی را به چهار جام رساند.

بعد از نیمه‌نهایی اوپن استرالیا، این دومین پیروزی سینر برابر جوکوویچ در مسابقات این فصل بود تا دو تنیس‌باز در تقابل‌ها ۴-۴ مساوی شوند.

این بازیکن ایتالیایی همچنین بعد از اوپن استرالیا، ۵۰۰ امتیازی روتردام، مسترز مایمی، ۵۰۰ امتیازی هاله، مسترز سینسیناتی و اوپن آمریکا هفتمین جام فصل و هفدمین عنوان دوران حرفه‌ای خود را تصاحب کرد تا جایگاهش به عنوان بهترین تنیس‌باز حال حاضر جهان را بیش از پیش تثبیت کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: