آیا در انتخاب این بازیکنان باید تجدیدنظر کرد؟

ستاره‌های خاموش؛ گزینه‌هایی که اقتصادی نبودند

فرصت تعطیلی لیگ، زمان مناسبی است که کاربران با توجه به عملکرد بازیکنان در تیم فوتبال فانتزی خود تجدیدنظر کنند. برخی از بازیکنان با توجه به سابقه‌ای که برخوردار بودند، در زمره بازیکنان گران لیگ قرار گرفتند، ولی نتوانستند عملکرد مناسبی داشته باشند.

کد خبر: ۱۷۳۷۷۱
۰۹:۵۵ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: برخی از بازیکنان گران‌قیمت فوتبال فانتزی نتوانستند عملکرد خوبی در این فصل داشته باشند.

فرصت تعطیلی لیگ، زمان مناسبی است که کاربران با توجه به عملکرد بازیکنان در تیم فوتبال فانتزی خود تجدیدنظر کنند. برخی از بازیکنان با توجه به سابقه‌ای که برخوردار بودند، در زمره بازیکنان گران لیگ قرار گرفتند، ولی نتوانستند عملکرد مناسبی داشته باشند. البته در ادامه فصل مشخص نیست چه سرنوشتی برای این بازیکنان رخ دهد و امکان دارد دوباره به فرم خوب خود باز گردند.

دروازه‌بان: حسین حسینی

حسین حسینی رکورددار بیشترین کلین‌شیت در فصل گذشته و یکی از امتیازآورترین بازیکن فصل گذشته بود. این بازیکن با این عملکرد گران‌ترین دروازه‌بان این فصل شد، ولی حسینی نتوانست در این فصل انتظارات را برآورده کند و هنوز موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشده و فقط ۱۰ امتیاز کسب کرده است. عملکرد ضعیف حسینی باعث کاهش اقبال کاربران به این بازیکن شده و حسینی دیگر گران‌ترین دروازه‌بان لیگ نیست و ۰.۲ از ارزش آن کم شده است.

مدافع: ابوالفضل جلالی

ابوالفضل جلالی امتیازآورترین بازیکن فصل گذشته فوتبال فانتزی بود و با توجه به این عملکرد جزو مدافعان گران‌قیمت این دوره قرار گرفت، ولی این بازیکن ابتدای فصل را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد و پس از چند بازی غیبت به ترکیب استقلال راه یافت. این بازیکن دوباره مصدوم شده و در این فصل نتوانسته امتیازات خوبی کسب کند.

هافبک‌ها: اوستون اورونوف و مهدی ترابی

اوستون اورونوف و مهدی ترابی گران‌ترین بازیکنان این فصل از فوتبال فانتزی هستند. این ۲ بازیکن تنها ۱۴ و ۱۶ امتیاز نصیب‌شان شده است. اورونوف بازی‌های زیادی در این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده و فقط یک گل برای پرسپولیس زده است. مهدی ترابی در این فصل تنها یک پاس گل داده است. این بازیکن در بازی با سپاهان اخراج شد و بازی بعدی را هم به دلیل محرومیت از دست داد تا نتواند به امتیازات خود اضافه کند.

مهاجمان: گوستاوو بلانکو و عیسی آل‌کثیر

بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال در چند بازی ابتدای فصل به دلیل مشکلات قراردادی این تیم را همراهی نکرد و پس از اضافه شدن به این تیم نتوانست کار خاصی انجام دهد و تنها ۳ امتیاز کسب کرده است. بلانکو گران‌ترین مهاجم این فصل بود و با کاهش تقاضا قیمت این بازیکن ۰.۲ کم شده است. عیسی آل‌کثیر در هفته‌های نخست در ترکیب پرسپولیس جای داشت، ولی رفته‌رفته این بازیکن نیمکت‌نشین شد. آل‌کثیر تنها یک پاس گل داده و ۸ امتیاز کسب کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: