جنگ ویرانگر غزه ادامه دارد

کشتار وحشیانه در اردوگاه‌های نصیرات و جبالیا

خبرگزاری فلسطینی (وفا) گزارش داد که ارتش اشغالگر اسرائیل ده‌ها خانه را در اردوگاه جبالیا با استفاده از ربات‌های انفجاری منفجر کرد و ده‌ها شهید و مجروح بر جای گذاشت.

کد خبر: ۱۷۳۷۶۵
۰۹:۱۶ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: در حالی که جنگ غزه وارد سیصد و هفتاد و سومین روز خود می‌شود، ارتش اشغالگر به تشدید عملیات نظامی خود در شمال نوار غزه ادامه می‌دهد، اشغالگران شروع به جداسازی شمال از بقیه نوار غزه کرده‌اند، همچنین ۹ روز است که با اجرای طرحی که به «طرح ژنرال‌ها» معروف شده، جبالیا، بیت حانون و بیت لاهیا در محاصره هستند و ساکنان فلسطینی آواره شده‌اند.

ارتش اشغالگر به منظور جداسازی شهر غزه از شمال نوار غزه، موانع خاکی ایجاد کرده است. اشغالگران در تهاجم زمینی مستمر خود به مدت ۹ روز تلاش می‌کنند تا شهر را از مناطق شمالی جدا کنند. در همین زمینه، خبرگزاری فلسطینی (وفا) گزارش داد که ارتش اشغالگر ده‌ها خانه را در اردوگاه جبالیا با استفاده از ربات‌های انفجاری منفجر کرد و ده‌ها شهید و مجروح بر جای گذاشت.

رسانه‌های فلسطینی در ادامه نیز گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی چندین ساختمان را در غرب جبالیا و در مجاورت منطقه الصفطاوی در شمال غزه منفجر کرد.

رسانه‌های فلسطینی همچنین گزارش دادند که مناطق غربی اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه مورد گلوله باران رژیم صهیونیستی قرار گرفت. اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه نیز هدف حمله توپخانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این رسانه‌ها افزودند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۲ حمله به منطقه المواصی در غرب رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند. طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین به شهرک بنی سهیلا در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه حمله کردند.

خبرگزاری فلسطین (وفا) گزارش داد که شامگاه دیروز شنبه در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های نصیرات و جبالیا در نوار غزه، ۱۱ فلسطینی شهید و ۳۷ تن دیگر مجروح شدند.

منابع پزشکی گزارش دادند که در بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه هفت شهروند شهید و تعدادی مجروح شدند و در بمباران اردوگاه جبالیا در شمال غزه چهار فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند. با توجه به شرایط بحرانی مجروحان احتمال افزایش تعداد شهدا وجود دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: