در واکنش به عدم اجازه استفاده از سرزمین آن‌ها برای تهدید علیه ایران مطرح شد

کوثری: اقدام کشورهای عربی در نامه‌نگاری با آمریکا عاقلانه بود/ حامیان اسرائیل را راحت نمی‌گذاریم

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، اقدام عربستان، امارات و قطر در نامه‌نگاری با آمریکا برای عدم اجازه استفاده از سرزمین آن‌ها برای تهدید ایران را عاقلانه توصیف کرد.

کد خبر: ۱۷۳۷۶۳
۰۸:۴۴ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اقدام عربستان، امارات و قطر در نامه‌نگاری با آمریکا برای عدم اجازه استفاده از سرزمین آن‌ها برای تهدید علیه ایران را اقدام عاقلانه‌ای توصیف کرد.

اسماعیل کوثری در گفتگو با رسانه خانه ملت، با اشاره به نامه عربستان، امارات و قطر به آمریکا مبنی بر عدم اجازه این کشور‌ها به استفاده اسرائیل از سرزمین آن‌ها جهت هرگونه اقدام علیه ایران، گفت: کشور‌های منطقه خاورمیانه یکپارچگی داشته و اگر جرثومه‌ای مثل رژیم صهیونیستی در این میان اختلاف افکنی کند، شر به پا می‌کنند که این شر صرفا به یک کشور نمی‌رسد بلکه دامن کشور‌های دیگر را نیز گرفته و آن‌ها را دخیل می‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: متأسفانه در این بین برخی کشور‌ها مانند عربستان و امارات از اسرائیل حمایت می‌کنند از این رو اگر اسرائیل هرگونه اقدامی علیه ایران انجام دهد ولو اینکه از فضای این کشور‌ها نیز استفاده نکند ممکن است امنیت آن‌ها را نیز به خطر بیاندازد و ما حامیان اسرائیل را راحت نخواهیم گذاشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: عربستان، امارات و قطر کار عاقلانه‌ای کردند که با نامه نگاری با آمریکا اجازه استفاده از سرزمینشان را به اسرائیل ندادند؛ آن‌ها باید تلاش کنند تا دامنه جنگ گسترش پیدا نکند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: