مجتبی زارعی، نماینده مجلس اعلام کرد

پرواز رئیس مجلس به بیروت، تحقیر نتانیاهو بود

مجتبی زارعی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سفر قالیباف با کاپیتانی پرواز خط تهران_بیروت و با خلبانی و عزیمتش به مراکز بمباران شده بیروت پروژه تحقیر نتانیاهو را تکمیل کرد.

کد خبر: ۱۷۳۷۳۶
۱۷:۲۳ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: سفر قالیباف با کاپیتانی پرواز خط تهران_بیروت و با خلبانی و عزیمتش به مراکز بمباران شده بیروت پروژه تحقیر نتانیاهو را تکمیل کرد.

مجتبی زارعی در گفتگو با رسانه خانه ملت، گفت: پرواز رئیس جمهور کشورمان به قطر بعد از وعده صادق ۲، پرواز وزیر امور خارجه و نمایندگان مجلس به بیروت جنگ زده و بخصوص خطبه نصر امام خامنه‌ای مد ظله پس از تهدیدات باند جنایتکار؛ و حالا سفر رئیس مجلس به لبنان کلکسیون تحقیر‌های نتانیاهو و گالانت را تکمیل کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سفر قالیباف رفیق حاج قاسم و حاجی زاده با کاپیتانی پرواز خط تهران_بیروت و با خلبانی و عزیمتش به مراکز بمباران شده بیروت، پروژه تحقیر نتانیاهو را تکمیل کرد و نشان داد که ایران بدون لکنت و با قاطعیت پشتیبان مقاومت و مظلومان عالم است و بی تردید این پیام تا اتاق جنگ رژیم صهیونیستی تیز رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: