کارزار درخواست اضافه‌شدن رشته حسابداری به شغل آموزگاری در دفترچه استخدامی

کارزاری با عنوان درخواست اضافه شدن رشته حسابداری به شغل آموزگاری در دفترچه استخدامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان سنجش به راه افتاده است.

کد خبر: ۱۷۳۷۲۰
۱۲:۳۶ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: کارزاری با عنوان درخواست اضافه شدن رشته حسابداری به شغل آموزگاری در دفترچه استخدامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان سنجش به راه افتاده است.

به گزارش دیدارنیوز، در متن این کارزار آمده است:

بسمه تعالی

وزیر محترم آموزش و پرورش

رئیس محترم سازمان سنجش

با سلام
احتراما به اطلاع می‌رساند فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری قشر کثیری از بیکاران تحصیل کرده را تشکیل می‌دهند و در دفترچه منتشر شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی سازمان سنجش کلیه رشته‌های کارشناسی از جمله تمام رشته‌های علوم پایه امکان ثبت نام در عنوان شغل هم آموزگاری و دبیری را دارند و مجاز می‌باشند؛ تنها رشته ایی که سال‌های متمادی است که مظلوم واقع شده و صدایشان به جایی نمی‌رسد؛ فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری می‌باشند. ما خواستار عدالت و اضافه شدن رشته حسابداری به شغل آموزگاری در دفترچه استخدامی آموزش و پرورش همانند سایر رشته‌ها هستیم.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از متقاضیان رشته حسابداری تمایل به ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دارند، ولی ظرفیت شغل هنرآموز حسابداری در هر شهری تنها یک نفر و حتی برخی از شهر‌های استان هستند پذیرش شغل هنرآموز حسابداری ندارند همچنین با وجود کاربردی بودن این رشته برای تدریس در مدارس ابتدایی و اهمیت آن برای پیشرفت و پرورش نسل آینده کشور متأسفانه مورد بی توجهی مسئولین قرار گرفته است؛ لذا از مسئولین مربوطه تقاضای رسیدگی به اضافه شدن رشته حسابداری به عنوان شغل آموزگاری در دفترچه ثبت نام آموزش و پرورش را داریم.

با تشکر
فارغ التحصیلان رشته حسابداری

کارزار درخواست اضافه شدن رشته حسابداری به شغل آموزگاری در دفترچه استخدامی در این لینک قابل مشاهده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: