آماری عجیب که در تقابل با ازبکستان رقم خورد

تیم‌ملی و طولانی‌ترین روند تساوی تاریخ!

تساوی روز گذشته (پنجشنبه) ایران و ازبکستان در تاشکند یک رکورد عجیب را برجای گذاشت؛ تیم ملی برای اولین‌بار در تاریخ در تقابل با یک تیم به ۳ تساوی متوالی رسید.

کد خبر: ۱۷۳۶۸۵
۱۱:۴۰ - ۲۰ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: تیم ملی برای اولین‌بار در تاریخ در تقابل با تیمی به ۳ تساوی متوالی دست یافت.

تیم ملی در شرایطی برابر ازبکستان به تساوی بدون گل دست یافت که ۲ تقابل قبلی دو تیم هم برنده نداشته بود. ایران و ازبکستان در مرحله قبلی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ هم با همگروه بودند که هر ۲ بازی به نتیجه تساوی انجامید تا برای اولین‌بار در تاریخ تیم ملی در تقابل با تیمی به ۳ تساوی متوالی دست پیدا کند.

تجربه تکراری در ۲ تساوی متوالی

تیم ملی در حالی مقابل برای اولین‌بار مقابل ازبکستان به ۳ تساوی پیاپی دست یافت که بار‌های بار مقابل تیم‌های مختلف به ۲ تساوی پشت سر هم رسیده بود. ایران در تاریخ خود برابر تیم‌هایی نظیر استرالیا، اردن، آذربایجان، بحرین، تایلند، سوریه، ژاپن، عربستان، قطر، کره‌جنوبی، کویت و ... سابقه ۲ تساوی متوالی داشت، ولی این عدد هیچ‌وقت به ۳ نرسید.

۳ تساوی پس از ۷ برد پیاپی

تیم ملی تنها یک‌بار و در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۴ مغلوب ازبکستان شد. تیم ملی پس از آن شکست تلخ روی دور برد قرار گرفت و یکی از بهترین آمار‌های تاریخ خود را برابر این تیم به‌ثبت رساند و در ۷ بازی متوالی به پیروزی رسید.

روند برد‌های ایران برابر ازبکستان در بازی رفت مرحله قبل متوقف شد و حالا تیم ملی پس از یک روند طولانی پیروزی، به طولانی‌ترین روند تساوی تاریخ خود رسیده است.

مطلب مرتبط:

ازبکستان ۰ - ۰ ایران/ نمایش بحث‌برانگیز در تاشکند

مشکل تیم‌ملی در ازبکستان چه بود؟

قلعه‌نویی: دو پنالتی و دو امتیاز طلبکار شدیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: