استاندار خوزستان: دستگاه‌ها با همدلی به‌فکر رفع مشکلات مردم باشند

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان از دستگاه‌های اجرایی استان خواست با همدلی و هماهنگی، برای برطرف‌کردن مشکلات مردم گام برداشته و اعتماد آنان را جلب کنند.

کد خبر: ۱۷۳۶۲۵
۲۱:۰۱ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان خوزستان: استاندار خوزستان از دستگاه‌های اجرایی استان خواست همانند ایام اربعین با همدلی و هماهنگی، برای برطرف‌کردن مشکلات مردم گام برداشته و اعتماد آنان را جلب کنند.

علی‌اکبر حسینی محراب، روز چهارشنبه در مراسم تکریم از خادمین زوار اربعین حسینی در خوزستان در استانداری اظهار کرد: برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین بسیج عمومی در استان ایجاد شد که هماهنگی و تلاش همه دستگاه‌ها، صنوف و مواکب خوزستان در این روز‌ها بسیار نمونه بود.

وی افزود: فرهنگ مردم خوزستان آمیخته با اهل بیت (ع) و اربعین حسینی است به همین دلیل در ایام اربعین همه امکانات خود را در اختیار زائران قرار می‌دهند. اربعین نماد حرکت جبهه مقاومت است و به ظهور امام زمان (عج) ختم می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: پشتیبانی و هماهنگی بین دستگاه‌های استان در برگزاری مراسم اربعین امسال خوب بود و همه نهاد‌ها تلاش فراوانی برای میزبانی بدون نقص این مناسبت مهم انجام دادند.

وی اظهار امیدواری کرد تجربه اربعین امسال، چراغ راه رفع کمبود‌ها و ضعف‌های پایانه‌ها باشد و سال آینده اربعین باشکوه‌تری برگزار کنیم.

حسینی محراب گفت: ارتباط بین ۲ کشور ایران و عراق در اربعین امسال بسیار خوب بود و باعث شد کمبود‌های مرز‌ها به سرعت برطرف شود.

وی افزود: عوامل امنیتی مستقر در پایانه‌های مرزی، شبانه روز مشغول فعالیت بودند تا زائران در امنیت کامل سفر کنند.

استاندار خوزستان گفت: امنیت جاده‌ها نسبت به سال‌های قبل در وضعیت بهتری بود همچنین راهداری استان، تمهیدات خوبی در جاده‌های منتهی به مرز اندیشیده بود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: