هودی یا دورس؟ کدام را بخریم تا شیک باشیم؟

خیلی از ما خانم‌ها نمی‌دانیم دورس بهتر است یا هودی؟ با شروع فصل پاییز کم کم هوا رو به سردی رفته و باید به فکر لباس‌های گرم پاییز و زمستان باشیم.

کد خبر: ۱۷۳۵۸۹
۱۲:۳۶ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: با شروع فصل پاییز کم کم هوا رو به سردی رفته و باید به فکر لباس‌های گرم پاییز و زمستان باشیم. خیلی از ما خانم‌‌ها نمی‌دانیم دورس بهتر است یا هودی؟ حتی کسانی که در حوزه فروش لباس زنانه فعالیت دارند، نمی‌دانند هودی طرفداران بیشتری دارد یا دورس. بنابراین این مطلب را به این موضوع اختصاص می‌دهیم و با ارائه ویژگی‌ها و مزایای هر کدام سعی می‌کنیم در خرید لباس پاییز و زمستان به شما و صاحبان کسب‌وکار کمک کنیم. در واقع قصد ما از ارائه این مطلب از دیدار نیوز این است که بدانیم جایگاه این دو نوع لباس در دنیای مد کجا قرار گرفته و چه کاربردهایی دارند.

هودی و دورس هر دو از جمله لباس‌های پرکاربرد و اسپرت هستند که در فصل‌های پاییز و زمستان در کمد هر خانمی دیده می‌شوند. تولیدی دورس عمده پیش از شروع فصل پاییز انواع دورس‌های رنگی با کیفیت و پارچه‌های متنوع را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

قیمت هر دورس متناسب با کیفیت پارچه و تمیزی دوخت آن متفاوت است. مشتری متناسب با بودجه خود نسبت به خرید نوع دورس تصمیم گیری می‌کند. البته اگر فروشنده لباس زنانه هستید حتماً کیفیت را اولویت قرار دهید؛ زیرا امروزه اکثر جوانان تمایل دارند دورس و هودی با کیفیت بپوشند تا استایلشان شیک و جذاب به نظر برسد. البته اگر قصد دارید اجناس متنوع با طیف قیمتی متفاوت عرضه کنید، می توانید همه نوع دورس با کیفیت‌های متفاوت و قیمت‌های ارزان را موجود کنید.

به هنگام خرید لباس زنانه، هودی یا دورس را انتخاب کنیم؟

حقیقت این است که انتخاب هودی یا دورس تاثیر چندان زیادی روی زیبایی استایل ندارد. در واقع هر دو جزو لباس‌های اسپرت و راحت هستند و در بسیاری مواقع می‌توانند به عنوان جایگزین هم استفاده شوند. به عبارتی بین هودی و دورس تفاوت چندان قابل توجهی دیده نمی‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز هودی این است که عمدتاً بلندتر طراحی می‌شوند و جنس نرم و گرم‌تری دارند، به همین دلیل خیلی برای استفاده در بیرون منزل مورد استقبال قرار می‌گیرند.

در صورتی‌که دورس‌ها معمولا با پارچه‌های کمی سبک‌تر تولید می‌شوند و شاید به اندازه هودی موجب گرم‌ شدن بدن نشوند. بنابراین خرید دورس‌ برای شروع پاییز انتخاب بهتری است و از اواسط پاییز تا زمستان می‌توان هودی را با انواع کت و پالتو استایل نمود. برای اینکه متوجه شویم دورس بهتر است یا هودی در ادامه ویژگی‌ها و مزایای هر کدام را دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد. به طوری که با شناخت هر کدام بتوانید استایل جذاب‌تری ایجاد کنید.

ویژگی‌های دورس زنانه

اگر به پارچه‌های انواع دورس زنانه توجه کنید، متوجه کشسانی بودن پارچه و جنس راحت و سبک آن می‌شوید. فروشنده لباس هرگز نمی‌تواند خرید دورس را جایگزین خرید بافت عمده کند؛ زیرا بافت، پارچه ضخیم و گرم‌تری دارد. در صورتی‌که دورس عمدتاً از تریکو دوخت شده و دارای الیاف پنبه‌ای است. زمانی‌که هوا شروع به خنک شدن می‌کند، اولین لباسی که از کمد خانم ها بیرون می‌آید دورس زنانه است. پس اگر صاحب فروشگاه اینترنتی هستید حتما انواع دورس در مدل‌ها و رنگ‌بندی کامل را عرضه کنید. شاید دورس خیلی خاصیت گرم‌کنندگی بالا نداشته باشد ولی برای شروع خنکی هوا یک لباس مناسب و کاربردی است.

ویژگی‌های هودی زنانه

همه ما می‌دانیم که هودی‌ها از زمان طراحی و تولید جایگاه ویژه‌ای در بازار و دنیای مد پیدا کردند؛ زیرا پوشش خیلی راحتی دارند و در اکثر روزهای پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر بخواهیم هودی را با چند ویژگی بارز توصیف کنیم، می‌توانیم به جیب‌های به شکل کانگورو در جلوی لباس و کلاه آن اشاره کنیم. بنابراین هودی‌ها در روزهای بارانی نیز کاربرد مفیدی دارند و تا حدودی مانع از خیس شدن سر و موها می‌شوند. خیلی از خانم‌ها هودی را زیر کاپشن‌های بدون کلاه و همچنین پالتوها می‌پوشند تا هم استایل قشنگی داشته باشند و هم اینکه به موقع بارش باران، تا حدودی خود را در برابر سرما و قطرات باران محفوظ نگه دارند. البته جیب‌های کانگورویی برای گرم نگه داشتن دست‌ها و حتی نگهداری از اشیا مهم نیز استفاده می‌شود.

دورس بهتر است یا هودی

یکی از تفاوت‌هایی که در اکثر دورس‌ها و هودی‌ها وجود دارد این است هودی‌ها با کلاه و دورس‌ها بدون کلاه طراحی و استایل می‌شوند. پس به هنگام خرید لباس ابتدا کل استایل پاییز و زمستان را در ذهن تصور کنید. سپس با توجه به استایل کلی تصمیم بگیرید که آیا دورس بهتر است یا هودی. در واقع در برخی مواقع استایل با هودی تکمیل می‌شود، در برخی مواقع هم استایل با دورس زیباتر می‌شود. هودی‌ها نسبتاً در برابر باد و بارش باران مقاوم‌تر هستند زیرا جنس پارچه ضخیم‌تری دارند و دیرتر خیس می‌شوند.

انتخاب دورس یا هودی تا حدود زیادی به زمان استفاده و استایل فرد بستگی دارد. هر دو لباس دارای مدل‌های متنوع هستند. با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی متوجه می‌شوید که دورس و هودی هم تک رنگ و ساده در بازار موجود هستند و هم نوع طرح‌دار آنها طرفداران زیادی دارند. نوجوانان معمولاً هودی و دورس‌های طرح‌دار را به ساده ترجیح می‌دهند؛ ولی اکثر کسانی که عاشق استایل شیک و کلاسیک هستند هودی و دورس‌های ساده را انتخاب می‌کنند.

برای انتخاب دورس یا هودی چندان دچار حساسیت نشوید؛ هر دو استایل راحتی دارند و برای استفاده روزانه گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شوند. اگر قصد دارید پافر را با هودی یا دورس استایل کنید بهتر است یک ست دورس و شلوار بخرید و استایل خود را به نحو احسن تکمیل نمایید؛ ولی اگر ترجیح ما پوشش راحت‌تر و سبک‌تری است می‌توانید فقط با پوشیدن هودی شلوار یک استایل روزانه دخترانه داشته باشید.

اگر خرده فروش لباس زنانه هستید و برای خرید عمده لباس زنانه دچار شک و تردید شده‌اید باید بگوییم که باید حتماً هر دو لباس را موجود کنید؛ زیرا سلیقه مشتری‌های مختلف با هم متفاوت است. ممکن است یکسری افراد به دورس نیاز داشته باشند و برخی دیگر هودی بخواهند. پس تصمیم‌گیری برای شما ساده است.

دورس بخریم یا هودی؟

تا اینجا در مورد ویژگی‌های هودی یا دورس صحبت کردیم و استایل‌های مختلف را با هم تصویرسازی کردیم. اگر فروشنده لباس زنانه هستید حتما دورس و هودی‌های متنوع با سایز‌های مختلف را عرضه کنید. هودی و دورس در پاییز و زمستان بالاترین فروش را دارند و اگر بتوانید جنس خوب از هودی و دورس را با قیمت مناسب تهیه کنید، سود نهایی شما از هر لباس قابل توجه خواهد بود. تنها زمانی یک فروشنده لباس موفق خواهد بود که از تامین‌کننده‌ای درست خریداری کند. پس مهم نیست دورس بخریم یا هودی مهم این است که لباس ها را از تولیدی لباس زنانه با قیمت مناسب خریداری کنیم.

زمانی‌که شما بتوانید اجناس خوب و خوش قیمت را به صورت عمده خریداری کنید، مسلماً همان لباس‌ها را با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار خواهید داد. پس رفته رفته فروش شما نیز روز به روز بهتر خواهد شد. همه کسانی که دنبال دورس و هودی هستند علاوه بر جنس پارچه و کیفیت لباس به قیمت آن نیز توجه می‌کنند.

شما به عنوان یک فروشنده باید به نیازهای همه مشتری‌ها توجه کنید و متناسب با اندام افراد مختلف لباس‌های متنوع موجود نمایید. برخی از دورس‌ها و همچنین هودی‌ها استایل لش و آزادتری دارند شما باید هم استایل لش و هم استایل اندامی‌تر را تصور کنید. پس برای خرید عمده دورس و هودی همه مدل را به سبد خرید خود بیفزایید. تنها در این صورت است که می‌توانید رضایت همه مشتریان خود را جلب نمایید.

برچسب ها: هودی دورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: