من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم

«دَر بی‌وزنی»، برای شاعر معاصر

سمانه نایینی، شاعر، روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی و برگزار کننده آیین چهلم و نکوداشت استاد محمد علی بهمنی گفت: قرار است روز جمعه ۲۰ مهر ماه در بام باغ کتاب به یاد استاد محمد علی بهمنی دور هم جمع شویم.

کد خبر: ۱۷۳۵۸۰
۱۱:۳۰ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: برگزاری آیین چهلم و نکوداشت استاد محمد علی بهمنی با حضور شاعران، اهالی ادب، اهالی موسیقی و هنر و علاقمندان این شاعر در بام باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

سمانه نایینی، شاعر و روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی و برگزار کننده آیین چهلم و نکوداشت استاد محمد علی بهمنی درباره این برنامه گفت: قرار است روز جمعه ۲۰ مهر ماه در بام باغ کتاب به یاد استاد محمد علی بهمنی دور هم جمع شویم. افرادی که قصد دارند در این آیین کنار ما باشند می‌توانند با تهیه بلیط رایگان از ایران کنسرت ساعاتی را در جمع شعر و موسیقی و هنر یاد و خاطره استاد محمدعلی بهمنی را پاس بدارند.

این فعال اجتماعی با بیان اینکه محمد معتمدی، هادی منتظری، کیوان ساکت، بهروز رضوی، محمد سلمانی و… از جمله مهمان‌های این برنامه هستند، افزود: می‌خواهیم به یاد استاد بهمنی چند ساعتی را با شعرخوانی، اجرای موسیقی و سخنرانی سپری کنیم همان طور که استاد خودشان همیشه دوست داشتند.

نایینی تاکید کرد: حالا که استاد محمدعلی بهمنی از پیش ما رفته است سعی بر این داریم تا با نشست‌های مختلف یاد و خاطره این شاعر بزرگ را زنده نگه داریم.

او درباره زمان و مکان «در بی‌وزنی» گفت: جمعه ۲۰ مهرماه ساعت ۵ بعدازظهر، در آستانه چهلمین روز پرواز شاعر مهربانی‌ها بام باغ کتاب تهران میزبان دوستان و علاقمندان او خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: