کمتر از یک ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

بقائی: اسرائیل در انتخابات آمریکا دخالت می‌کند، نه ایران

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعای آمریکا درباره دخالت ایران در انتخابات این کشور را رد کرد و گفت: شتاب باند جنایتکار رژیم اشغالگر در کشاندن کل منطقه به یک جنگ فراگیر، با هدف و نیت اعمال نفوذ شریرانه بر نتیجه انتخابات آتی آمریکا است.

کد خبر: ۱۷۳۵۶۴
۰۸:۴۸ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای آمریکا درباره دخالت ایران در انتخابات این کشور را قلب واقعیتی گمراه کننده عنوان کرد.

«اسماعیل بقائی» در پیامی در شبکه ایکس نوشت: شتاب باند جنایتکار رژیم اشغالگر در کشاندن کل منطقه به یک جنگ فراگیر، با هدف و نیت اعمال نفوذ شریرانه بر نتیجه انتخابات آتی آمریکا است. این در حالی است که نهاد‌های امنیتی آمریکا - احتمالاً با اغواگری هدفمند رژیم صهیونیستی به دروغ ایران را متهم به دخالت در امور داخلی آمریکا می‌کنند! این، آشکارا قلب واقعیتی گمراه کننده است.

مقامات اطلاعاتی آمریکا اخیرا ادعا کردند کشور‌های خارجی همچون، روسیه، ایران و چین قصد دارند از انتخابات پیش رو در ایالات متحده برای تضعیف اعتماد به روند دموکراتیک در این کشور سوء‌استفاده کنند.

مقامات اطلاعاتی ایالات متحده روز دوشنبه مدعی شدند که تلاش‌های خارجی برای تضعیف دموکراسی آمریکا پس از انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر (۱۵ آبان‌ماه) نیز ادامه خواهد یافت و کارزار‌های نفوذ روی زیر سؤال بردن اعتبار نتایج انتخابات پس از بسته شدن رای‌گیری متمرکز شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: