تولید امروز برای ما بسیار مهم است

نماینده مجلس: با تولید شوخی نکنید/ قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دقیق اجرا شود

علی بابایی کارنامی، نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید خط قرمز ماست، گفت: قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دقیق اجرا شود.

کد خبر: ۱۷۳۵۳۲
۱۲:۵۱ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزرای اقتصادی با تاکید بر اینکه تولید خط قرمز ماست گفت: با تولید شوخی نکنید چرا که تولید امروز برای ما بسیار مهم است.

علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ی روز سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری خطاب به مقامات رژیم صهیونسیتی تاکید کرد: شما زمان تهدید به پناهگاه‌ها فرار می‌کنید و ما نماز جمعه میلیونی اقامه می‌کنیم؛ سرانجام شما نابودی است، اما سرانجام ما یا پیروزی یا شهادت است.

وی در ادامه تذکری گفت: از رئیس جمهوری و وزیر بهداشت می‌خواهم به طور شفاف و قاطع درباره توئیت دانشجویی که در فتنه‌های مختلف نقش داشته برخورد قانونی و شفاف کنند!

نماینده مردم ساری همچنین خواستار تخصیص اعتبارات پروژه‌های ملی و استانی به ویژه استان مازندران شد و بر لزوم حل مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

بابایی کارنامی در تذکری به روسای جمهوری و مجلس اظهار کرد: از روسای جمهوری و مجلس می‌خواهم که نسبت به اجرای دقیق قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: درباره مشکلات نهضتی‌ها، غیرانتفاعی و خرید خدماتی‌ها آموزش و پرورش به وزیر آموزش و پرورش تذکر جدی می‌دهم.

بابایی کارنامی در تذکر دیگری خطاب به وزرای اقتصادی با تاکید بر اینکه تولید خط قرمز ماست گفت: با تولید شوخی نکنید چرا که تولید امروز برای ما بسیار مهم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: