لیگ قهرمانان آسیا ۲

حریف تراکتور از آسیا حذف شد!

بعد از ادعای باشگاه هندی موهان باگان درباره شرایط امنیتی در خاورمیانه و خودداری از سفر به تبریز برای مصاف با تراکتور ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) موهون باگان را از رقابت‌های آسیایی کنار گذاشت.

کد خبر: ۱۷۳۴۷۷
۱۲:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده هند از مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا کنار گذاشته شد.

تیم فوتبال موهون باگان هند برای دیدار روز ۱۱ مهر در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیای ۲ مقابل تراکتور ایران، به بهانه مسائل غیرفوتبالی از سفر به ایران و حضور در تبریز خودداری کرد.

در همین راستا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اقدام باشگاه هندی را به‌نوعی «انصراف از رقابت‌ها» تلقی کرد و موهون باگان را از رقابت‌های آسیایی کنار گذاشت.

مطلب مرتبط:

بازی تراکتور - موهان باگان لغو شد

در بخشی از بیانیه AFC آمده است: «بر مبنای بند ۵.۲ آیین‌نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیای ۲، کنفدراسیون فوتبال آسیا تأیید کرد که اقدام موهون باگان در عدم سفر به تبریز، انصراف از لیگ قهرمانان آسیای ۲ در نظر گرفته می‌شود.

به دنبال همین تصمیم، همه دیدار‌های موهون باگان در این رقابت‌ها لغو و خنثی خواهد شد. برای پرهیز از شبهات، هیچ امتیاز و گلی در دیدار‌های موهون باگان برای رده‌بندی دیدار‌های گروه A لیگ قهرمانان آسیای ۲ در نظر گرفته نمی‌شود. همچنین این پرونده به کمیته‌های مرتبط AFC برای اتخاذ تصمیمات مناسب ارجاع داده خواهد شد».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: