طارمی در ایتالیا رقیب ایرانی پیدا کرد!

مقصد جدید «جهانبخش» مشخص شد

علیرضا جهانبخش، بازیکن ملی‌پوش کشورمان پس از چند فصل حضور در فوتبال هلند و انگلیس، قرار است برای تیم قدیمی جنوا ایتالیا به میدان برود.

کد خبر: ۱۷۳۴۶۸
۱۱:۱۶ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: علیرضا جهانبخش توافقات نهایی برای انتقال جالب خود در ایتالیا را انجام داد و مقصد خود را مشخص کرد.

پس از سه تجربه جذاب در برایتون، آلکمار و فاینورد، حالا علیرضا جهانبخش گام بعدی را در رزومه پربار خود برمی‌دارد و پای برگه قراردادی می‌اندازد که او را به جدیدترین فوتبالیست ایرانی در سری آ ایتالیا می‌کند.

علیرضا جهانبخش در روز‌های گذشته سفر خود به ایتالیا را آغاز کرد و پس از مذاکرات فشرده با دو تیم خواهان، سرانجام توافق را انجام داد و حالا به همراه مهدی طارمی و علی قلی‌زاده، از فرودگاه میلان به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود.

نکته جالب در مورد علیرضا جهانبخش این است که او به یکی از مشهورترین و باسابقه‌ترین تیم‌های فوتبال در ایتالیا منتقل خواهد شد و در این فصل شاگرد آلبرتو جیلارینو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، خواهد شد و در استادیوم لوییجی فراری، فوتبال خود را در تیم ۱۳۱ ساله ایتالیا ادامه خواهد داد.

با تمام این نشانه‌ها، احتمالا حدس زده‌اید که مقصد علیرضا جهانبخش تیم جنوآ است. تیمی که این فصل شروع چندان خوبی نداشته، اما جزء مهم‌ترین و قدیمی‌ترین تیم‌های سری آ به حساب می‌آید و حالا انتقال اولین بازیکن ایرانی ادوار خود را هم رقم زده است.

جنوا برنده ۹ بار لیگ فوتبال ایتالیاست و همچنین یک مرتبه کوپا را به دست آورده است. این تیم دو سال پیش سقوط تلخی به دسته دوم داشت، اما بلافاصله به سطح اول فوتبال ایتالیا بازگشت و حالا در سری آ کار خود را دنبال می‌کند.

علیرضا جهانبخش که سابقه حضور در اردیویسه و لیگ برتر را دارد، حضور در سومین لیگ بزرگ اروپایی را در حالی تجربه خواهد کرد که مهدی طارمی نیز در تیم اینتر حضور خواهد داشت و بازی همزمان این دو بازیکن در سری آ جذابیت جالبی را برای طرفداران فوتبال در ایران رقم خواهد زد.

تیم همشهری جنوا سمپدوریا است که در سری آ حضور ندارد و به همین دلیل دربی در لیگ این فصل شکل نخواهد گرفت.

دیدار جنوا و اینتر ۲۳ فوریه خواهد بود و تقابل بین دو بازیکن ایرانی حدود چهار ماه بعد رقم خواهد خورد و جهانبخش در برابر طارمی قرار خواهد گرفت. او در روز‌های گذشته با مدیران باشگاه به توافق رسید و احتمالا در روز‌های آینده معرفی خواهد شد.

جنوا، محل زندگی جدید علیرضا جهانبخش بعد از ترک روتردام، شهری بندری در نزدیکی مرز فرانسه با آب و هوای متعادل و البته بنا‌های تاریخی بسیار قدیمی است. این شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین گذرگاه‌های تجاری اروپا محسوب می‌شود و همچنین در کنار میلان و تورین، مهم‌ترین شهر‌های اقتصادی ایتالیا است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: