فرمانده انتظامی استان خبر داد

انهدام ۲۶ باند مواد مخدر در فارس

رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام ۲۶ باند و کشف حدود ۱۱ تن انواع مواد مخدر خبرداد و گفت: در این راستا ۹ هزار و ۳۹۵ متهم در راستای جرائم مواد مخدر، ۳ هزار و ۱۰۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

کد خبر: ۱۷۳۳۹۸
۱۰:۲۸ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام ۲۶ باند و کشف حدود ۱۱ تن انواع مواد مخدر خبرداد و گفت: در این راستا ۹ هزار و ۳۹۵ متهم در راستای جرائم مواد مخدر، ۳ هزار و ۱۰۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار رهام بخش حبیبی امروز در نشست خبری ضمن تشریح عملکرد ۶ ماهه کشفیات پلیس استان، از کشف یک هزار و ۸۵۷ میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد و اظهار داشت: این میزان کشفیات نسبت به پارسال ۲۳۴ درصد افزایش داشته است.

وی از انهدام ۲۶ باند و کشف حدود ۱۱ تن انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: در این راستا ۹ هزار و ۳۹۵ متهم در راستای جرائم مواد مخدر، ۳ هزار و ۱۰۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۵۹۱ معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند، افزود: بیش از ۵۰ باند سرقت انهدام که در این راستا ۵ هزار و ۴۵۱ نفر سارق شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند که به یک هزار و ۳۸۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

حبیبی بیان کرد: وقوع سرقت در استان نسبت به مشابه پارسال ۱۵ درصد کاهش یافته، اما در کشفیات سرقت ۱۳ درصد افزایش داشتیم.

وی از دستگیری ۱۶۷ نفر ارازل و اوباش در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و عنوان کرد: ۳۳ هزار و ۴۱۸ اتباع غیرمجاز دستگیر و از سطح استان طرد شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس از کاهش ۱۷ و ۱۶ درصدی متوفیان حوادث رانندگی درون شهری (راهور) و برون شهری (پلیس‌راه) سخن گفت و افزود: در مدت ۶ ماهه نخست امسال به ۳۶ هزار نفر در مراکز مشاوره پلیس ارائه شده که منجر به ۶۸ درصد مصالحه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: