پیام تبریک دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور به سردار احمدرضا رادان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

احمد کرمی، دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی را به سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور ارسال کرد.

کد خبر: ۱۷۳۳۵۹
۱۵:۲۰ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳


دیدارنیوز: احمد کرمی، دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی را برای سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور ارسال کرد.

 



در این پیام آمده است:
نام انتظامی در تاریخ کشور در تاریخ انقلاب اسلامی، با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردان و شیر زنانی عجینی شده که خالصانه بی ادعا و جان برکف، در راستای خدمتگزاری به مردم به برقراری نظم و امنیت اجتماعی تلاش می‌کنند.

بی تردید سهم بزرگی از امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون تلاش‌های شبانه روزی بزرگ مردان و سبز اندیشانی است که بی ادعا و جان بر کف، از مرز تا مرکز، بی وقفه و شبانه روز، در حال خدمت هستند.

 

در حالی هفته انتظامی امسال را با شعار "پلیس هوشمند، مردم قانون مدار" از روز جمعه ۱۳ مهرماه آغاز می‌نماییم که پس از جنایات جنگی اخیر رژیم غاصب، سفاک و ددمنش صهیونیست در غزه و جنوب لبنان با انجام عملیات غرور آفرین و موفقیت آمیز وعده صادق دو، ضمن تادیب سردمداران آن رژیم جعلی، موجی از شور و نشاط وجود نازنین مردم وفادار ایران اسلامی را فرا گرفته است.

جامعه اسلامی کارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیز و والامقام، خصوصا شهدای گرانقدر فراجا، هفته انتظامی را به تمامی همکاران عزیز و خانواده‌های صبور و گرامی آنان تبریک عرض نموده و اعلام می‌نماییم که قدردان زحمات تک تک شما عزیزان هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: