معتمدی‌زاده: به کوچکترین تجاوز به خاک ایران پاسخ پشیمان‌کننده‌ می‌دهیم

معتمدی‌زاده، دبیر کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس گفت: کوچکترین تجاوزی به خاک ایران با پاسخ پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد

کد خبر: ۱۷۳۳۴۴
۱۱:۵۲ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: دبیر کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس تاکید کرد: خون مردم شریف ایران از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی به جوش آمده بود و عملیات وعده صادق ۲ اعتماد به نفس و آرامش را در کشور و محور مقاومت افزایش داد.

محمد معتمدی زاده، نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی درباره عملیات وعده صادق ۲ و تهدیدات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: موضوع جنگ به خودی خود قطعا اتفاق خوبی نیست، اما جایی که موضوع دفاع پیش می‌آید، ایرانی‌ها همواره با غیرت مثال زدنی خود در ابتدای صف بوده‌اند. قطعا جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی می‌دانند که در جنگ حریف ایران نخواهند شد. رژیم صهیونیستی تاکنون حتی موفق به اشغال غزه نیز نشده است. قطعا این رژیم در اشغال و حمله به لبنان نیز موفق نخواهد شد و جنگ با حزب الله آنان را مغلوب خواهد کرد. در حقیقت اسرائیل اکنون مانند عقربی شده است که دائم خود را نیش می‌زند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نیز با یاری خداوند در بحث مقاومت و نظامی به قدرت بسیار بالایی دست پیدا کرده است و غیر از موضوع بمب و سلاح‌های هسته‌ای که به آن اعتقاد نداریم، در باقی زمینه‌ها به سطوح بالایی دست پیدا کرده‌ایم. قطعا اگر قرار باشد جنگی میان ایران و رژیم صهیونیستی شکل بگیرد، طرفی که بیشتر متضرر می‌شود اسرائیل خواهد بود.

دبیر کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس تاکید کرد: از سوی دیگر خون مردم شریف ایران نیز از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی به جوش آمده بود و عملیات وعده صادق ۲ اعتماد به نفس و آرامش را در کشور و محور مقاومت افزایش داد. قطعا در ادامه کوچکترین تجاوزی به خاک کشورمان از سوی رژیم صهیونیستی با پاسخ پشیمان کننده ایران رو به رو خواهد شد. همواره چشم و گوش مردم ایران به فرمان رهبری دوخته شده است و با کوچکترین فرمان ایشان ضربات جبران ناپذیری بر پیکره بی جان اسرائیل وارد خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: