حمله موشکی ایران به اسرائیل (بروز رسانی می‌شود)

واکنش‌ها به شب پرتنش خاورمیانه/ انگلیس: به اسرائیل برای مقابله با حمله ایران کمک کردیم

درپی حمله موشکی شب گذشته (سه‌شنبه) ایران به اسرائیل، نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل تهدید کرده که پاسخ این حمله را خواهد داد اما مقامات کشورمان می‌گویند درصورت حمله اسرائیل پاسخ کوبنده‌تری در راه خواهد بود و به زیرساخت‌های اسرائیل حمله می‌کنند.

کد خبر: ۱۷۳۱۸۸
۱۰:۱۶ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس بین‌الملل: حمله موشکی ایران به اسرائیل از شب گذشته به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش دیدارنیوز، گفته می‌شود ایران با حدود ۲۰۰ موشک به اهداف نظامی و امنیتی اسرائیل حمله کرده و پاسخ ترور‌ها و جنایت‌های اخیر اسرائیل را از این طریق داده است.

برخی کشور‌های غربی از جمله آمریکا مطابق انتظار به حمایت از اسرائیل پرداختند، اما در خاورمیانه و کشورهایی، چون لبنان، یمن، فلسطین، عراق و .. که درگیر وحشی‌گری‌های اسرائیل هستند، مردم با حضور در خیابان‌ها به جشن و شادی مشغول شدند و اقدام ایران را تحسین کردند. حتی تصاویری از لاشه‌ موشک‌های بالستیک ایران منتشر شد که برخی در عراق و فلسطین با آن عکس یادگاری می‌گیرند.

مطلب مرتبط:

حمله موشکی ایران به اسرائیل/ فرمانده کل ارتش: اسرائیل پاسخ دهد، زیرساخت‌هایشان را نابود می‌کنیم

 

پوشش آخرین خبرها از حمله موشکی ایران به اسرائیل و تحولات خاورمیانه در روز چهارشنبه:

 

ساعت: ۰۹:۵۷/ انگلیس: به اسرائیل برای مقابله با حمله ایران کمک کردیم

استارمر، نخست وزیر انگلیس مدعی شد: «انگلیس تمام قد در قبال چنین خشونتی ایستاده است. ما از خواسته معقول اسرائیل برای امنیت مردم آن حمایت می‌کنیم.

عمیقا نگران قرار داشتن منطقه در وضعیتی خطرناک هستم. ما در کنار اسرائیل هستیم و حق آن برای دفاع از خود در قبال این تجاوز را به رسمیت می‌شناسیم.»

 

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: