این گزارش بروز رسانی می‌شود

تجاوز نظامی اسرائیل به لبنان؛ حمله زمینی به مواضع حزب‌الله آغاز شد/ حزب‌الله: آماده عملیات هستیم

در حالی که برخی رسانه‌ها از قول مقامات اسرائیلی از تجاوز نظامی بامداد امروز (سه‌شنبه) به خاک لبنان خبر می‌دهند، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که تاکنون هیچ نفوذ زمینی از سوی نظامیان صهیونیست در مرز با فلسطین اشغالی صورت نگرفته است.

کد خبر: ۱۷۳۰۹۸
۰۸:۳۹ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس بین‌الملل: تهاجم نظامی اسرائیل برای حمله به مواضع حزب‌الله در لبنان از بامداد امروز (سه‌شنبه) آغاز شد.

به گزارش دیدارنیوز، اسرائیل در ادامه حملات وحشیانه خود در منطقه، پس از ترور سیدحسن نصرالله تجاوز نظامی محدود به خاک لبنان را به بهانه حمله به مواضع حزب‌الله را آغاز کرده است.

به نقل از تسنیم، ارتش رژیم اسرائیل که بامداد امروز سه شنبه از آغاز حمله زمینی به جنوب لبنان خبر داده و حتی مدعی نفوذ به خاک لبنان شده بود در نبرد با مقاومت لبنان زمینگیر شده و طرح اولیه صهیونیست‌ها تا این لحظه در پیشروی زمینی به خاک لبنان با شکست مواجه شد.

اسرائیل با تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای و گسترش دامنه حملات به ضاحیه و دیگر مناطق جنوب لبنان سعی در پشتیبانی از نیرو‌های نظامی خود برای نفوذ به خاک لبنان را داشت که این تلاش‌ها با حملات موشکی مقاومت لبنان به مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی ناکام ماند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که تاکنون هیچ نفوذ زمینی از سوی نظامیان صهیونیست در مرز با فلسطین اشغالی صورت نگرفته است.

به گفته این منابع، آنچه رسانه‌های صهیونیستی درباره پیشروی زمینی در نزدیکی منطقه مرزی لبنان با فلسطین اشغالی گزارش می‌دهند، دروغ و بی اساس است.

مقاومت لبنان بامداد امروز با شلیک ده‌ها موشک به شمال فلسطین اشغالی مواضع نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف را درهم کوبید و مانع از نزدیک شدن نظامیان صهیونیست به مرز‌های لبنان شد.

ارتش رژیم اسرائیل مدعی است که عملیات زمینی با هدف بازگرداندن ساکنان شمال به خانه‌هایشان انجام می‌شود. مقاومت لبنان بار‌ها تاکید کرده تا زمانی که تجاوز صهیونیست‌ها به غزه موقف نشود جبهه شمال همچنان فعال خواهند ماند و این منطقه برای بازگشت شهرک نشینان صهیونیست به خانه‌هایشان ناامن خواهد بود.

 

پوشش آخرین خبرها از ترور سیدحسن نصرالله در لبنان و تهاجم اسرائیل در روز سه‌شنبه:

ساعت: ۰۸:۲۲/ حزب‌الله لبنان: آماده عملیات زمینی اسرائیل هستیم

به نقل از ایسنا، یک منبع پارلمانی در حزب‌الله لبنان در واکنش به آنچه آغاز عملیات زمینی صهیونیست‌ها خوانده شده به العربی الجدید گفت: ما هرگونه تهاجم زمینی اسرائیل را زیر نظر داریم و آماده هستیم.

این منبع پارلمانی وابسته به حزب‌الله تاکید کرد: آماده هستیم آنچه سید حسن نصرالله، دبیرکل سازمان ملل آغاز کرد، بر اساس همان سازوکار تکمیل کنیم و آن را به سرانجام خواهیم رساند.

وی افزود: ما قبلاً در مورد این سناریو صحبت کرده بودیم.

 

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: