شب حساس در لیگ نخبگان آسیا

گزارش زنده: پرسپولیس ۱ - ۰ پاختاکور/ السد ۰ - ۰ استقلال/ گل در ثانیه ۴۱! +ویدیو

تیم استقلال که با هدایت نکونام اوضاع جالبی در لیگ ایران ندارد، امشب در قطر به مصاف السد می‌رود و پرسپولیس هم در هوای بارانی تهران امیدوار است با برد از سد پاختاکور ازبکستان عبور کند.

کد خبر: ۱۷۳۰۹۴
۱۹:۳۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: سرخابی‌های ایران امشب در تهران و دوحه به مصاف رقبای آسیایی خود یعنی پاختاکور ازبکستان و السد قطر می‌روند.

به گزارش دیدارنیوز، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا، استقلال نتیجه‌ای عالی گرفت و با سه گل الغرافه قطر را درهم شکست. تیم نکونام اوضاع خوبی در لیگ برتر ایران ندارد اما آسیا داستانش متفاوت است و آبی‌ها می‌تواند به نتایج خوب امیدوار باشند.

در طرف دیگر، پرسپولیس باوجود یک نمایش خوب و شجاعانه در خانه الاهلی عربستان، با یک گل شکست خورد و بدون امتیاز جده را ترک کرد اما تیم گاریدو بعد از پیروزی‌های متوالی در لیگ و فتح دربی تهران، کاملا آماده است تا پاختاکور را از پیش‌رو بردارد. حریف ازبکستانی در سال‌های اخیر تیم‌های ایرانی را اذیب کرده و مثل تیم‌ملی‌اش رقیب سرسختی محسوب می‌شود.

ترکیب پرسپولیس برابر پاختاکور: الکسیس گندوز، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، وحید امیری، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور.

ترکیب استقلال برابر السد: سید حسین حسینی، سامان فلاح، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، گوستاوو بلانکو، دیدیه اندونگ، ابوالفضل جلالی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

 

در ادامه گزارش زنده پرسپولیس - پاختاکور و السد - استقلال را مشاهده می‌کنید:

 

گزارش پرسپولیس - پاختاکور:

دقیقه یک: گل اول پرسپولیس! علی علیپور در ثانیه ۴۱ بازی یک گل سریع به ثمر رساند تا گل زودهنگام الاهلی عربستان در بازی قبلی جبران شود!

 

 

گزارش السد - استقلال:

 

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: