مقاومت مردم منطقه ادامه خواهد داشت

ظریف: واکنش ایران در زمان مناسب و در سطح رهبری تصمیم‌گیری می‌شود

محمدجواد ظریف، معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که واکنش ایران به اقدامات تروریستی اسرائیل چه خواهد بود؟ گفت: واکنش ایران در زمان مناسب و به انتخاب ایران در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی انجام می‌شود و در سطح رهبری و عالی حکومت در این ارتباط تصمیم‌گیری می‌شود.

کد خبر: ۱۷۳۰۱۲
۱۳:۴۳ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: وزیر خارجه پیشین ایران اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با اقدامات ضد انسانی و جنایتکارانه خود نمی‌تواند مقاومت را از پای درآورد.

«محمد جواد ظریف» در حاشیه حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برای عرض تسلیت در پی شهادت «سید حسن نصرالله» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سید حسن نصرالله نمونه انسانی شجاع، صادق، مدبر و از خود گذشته بود، تصریح کرد: ایشان فرزند خود را در مسیر مقاومت از دست دادند و فرزندشان به شهادت رسید، ولی خم به ابرو نیاوردند.

ظریف با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله و شهید موسوی و دیگر بزرگان حزب‌الله برای اولین بار طعم تلخ شکست را به صهیونیست‌ها چشاندند و آن‌ها را مجبور کردند که با ذلت و بدون هیچ‌گونه شرطی از جنوب لبنان خارج شوند، گفت: این برای اسرائیلی‌ها خیلی گران بود و از همان زمان اسرائیلی‌ها کمر به شهادت ایشان بستند و این درایت سید بود که آن‌ها را در این مدت ناکام گذاشت.

وی تصریح کرد: در آخر هم دیدیم که اسرائیل برای اینکه این جنایت را مرتکب شود چه تعداد از زنان و کودکان بی‌گناه را در یک بمباران به شهادت رساند تا بتواند این بزرگمرد مقاومت را به شهادت برساند.

ظریف با بیان اینکه سید به هدف و آرزوی خود رسید و به یاران شهیدش پیوست، ادامه داد: مقاومت مردم منطقه در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و آن‌ها نمی‌توانند با این گونه اقدامات ضد انسانی مقاومت را از پای درآورند.

واکنش ایران در زمان مناسب است

معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که واکنش ایران به این اقدامات تروریستی چه خواهد بود؟ گفت: واکنش ایران در زمان مناسب و به انتخاب ایران در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی انجام می‌شود و در سطح رهبری و عالی حکومت در این ارتباط تصمیم‌گیری می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: