در لبنان رخ داد

پیام سفارت ایران درباره شهادت سردار نیلفروشان

سفارت ایران در لبنان درباره شهادت «سردار عباس نیلفروشان» در بیروت گفت: شهادت سردار عباس نیلفروشان به همراه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و برادرانش در مقاومت اسلامی لبنان، تأیید همخونی است که ملت‌های امت ما را در مبارزه با تهدید‌ها و توطئه‌هایی که امنیت و مصونیت کشور‌های منطقه را هدف قرار می‌دهد، گردهم می‌آورد.

کد خبر: ۱۷۲۹۹۸
۱۱:۲۴ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان اعلام کرد شهادت «سردار عباس نیلفروشان» در کنار رهبران مقاومت نشان‌دهنده تأیید همخونی است که ملت‌ها را در مقابله با تهدیدات متحد می‌کند.

سفارت ایران در لبنان اعلام کرد: شهادت سردار عباس نیلفروشان از دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به همراه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و برادرانش در مقاومت اسلامی لبنان در نبرد مقابله با تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و حمایت از غزه، تأیید همخونی است که ملت‌های امت ما را در مبارزه با تهدید‌ها و توطئه‌هایی که امنیت و مصونیت کشور‌های منطقه را هدف قرار می‌دهد، گردهم می‌آورد.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و «عباس نیلفروشان» و تعدادی از اعضای حزب الله شد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی روز‌های اخیر چندین حمله جنایتکارانه را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داده است.

ارتش این رژیم صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صد‌ها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است. حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: