بازی حساس سرخابی‌ها امروز در اراک برگزار می‌شود

طلسم‌های عجیب دربی!

در آستانه دربی حساس تهران، امید عالیشاه و حسین حسینی کاپیتان‌های پرسپولیس و استقلال هستند که دو آمار جالب در مورد این بازیکنان توجه هواداران را جلب کرده است.

کد خبر: ۱۷۲۸۰۸
۱۲:۵۳ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: حسین حسینی در دوران حضورش در استقلال نتوانسته برنده دربی پایتخت شود و در طرف مقابل، امید عالیشاه در ترکیب پرسپولیس در تاریخ دربی‌ها شکست‌ناپذیر بوده است.

استقلال و پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر باید مقابل هم قرار بگیرند و در این بین دو موضوع جالب رخ داده است که البته به داستان‌های خرافی هم برمی‌گردد. استقلال در هفته‌های اخیر روز‌های پرتنشی را پشت سر گذاشته و هنوز هم سرنوشت بقای قطعی یا قطع همکاری با نکونام مشخص نیست، اما اهالی فوتبال اعتقاد دارند نتیجه دربی تاثیر زیادی در آینده این سرمربی دارد.

پرسپولیسی‌ها، اما در کنترل حواشی توانایی بالایی دارند و کم پیش می‌آید این تیم با مشکلات درونی مواجه شود و برای همین قرمز‌ها اکنون در ساحل آرامش به سر می‌برند و این استقلال است که اوضاع پریشانی دارد. سرخ‌پوشان اکنون طی ۴ بازی، ۸ امتیاز کسب کرده‌اند و استقلال با ۳ امتیار کمتر نسبت به رقیب سنتی خود، امید دارد با پیروزی در دربی از روز‌های پرتنش به سلامت گذر کند.

امید عالیشاه و حسین حسینی کاپیتان‌های پرسپولیس و استقلال هستند که دو آمار جالب در مورد این بازیکنان توجه هواداران را جلب کرده است.

امیدِ قرمز‌ها

امید عالیشاه به‌علت درخشش در دربی‌های متوالی از محبوبیت بالایی بین هواداران پرسپولیس برخوردار است و سکو‌های قرمز امید زیادی به درخشش دوباره امید در بازی امروز دارند. عالیشاه که به تازگی از مصدومیت برگشته، هنوز نتوانسته گلی برای پرسپولیس در فصل جدید به‌ثمر برساند و حالا به دنبال طلسم‌شکنی در مسابقه دربی است.

نکته جالب، اما بازگشت عالیشاه یا احتمال گلزنی او نیست؛ پرسپولیس هر زمانی که عالیشاه را در اختیار داشته، دربی را نباخته و برای همین حداقل روی کاغذ هواداران پرسپولیس خیال راحتی از این مسابقه دارند.

طلسم شماره یک آبی‌ها!

حسین حسینی در فصل گذشته لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت و کنار حسین پورحمیدی، بیشترین کلین‌شیت را ثبت کرد. حسینی، اما در فصل جدید با گذشت ۴ هفته هنوز موفق نشده دروازه خود را بسته نگه دارد و این موضوع برای او یک آمار منفی محسوب می‌شود.

داستان زمانی جالب می‌شود که استقلال هر وقت با حسینی مقابل پرسپولیس قرار گرفته، نتوانسته دربی را با پیروزی (در طول وقت قانونی) پشت سر بگذارد. با این آمار‌ها برخی هواداران پرسپولیس امید دارند دربی به سود آن‌ها تمام شود و از طرفی استقلالی‌ها هم به‌دنبال اثبات خلاف این موضوعات هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: