دوباره زنان را از تماشای فوتبال محروم کردند ..

دربی تهران بدون زنان!

بازهم بهانه برای جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه! در شرایطی قرار است دربی پایتخت خارج از تهران برگزار شود، طبق تصمیم اتخاذ شده در جلسه هماهنگی، زنان تماشاگر علاقه‌مند به دو تیم به دلیل عدم فراهم‌نبودن زیرساخت‌ها امکان حضور در ورزشگاه امام خمینی اراک را ندارند تا بعد از ۲ دربی پیاپی حضور زنان در ورزشگاه، آن‌ها بار دیگر از تماشای دربی منع شوند!

کد خبر: ۱۷۲۶۷۸
۱۷:۳۹ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: قرار است دربی پایتخت بدون حضور زنان و با فروش تنها ۸ هزار بلیت به انجام برسد.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس باید ۲ روز دیگر، یعنی شامگاه چهارشنبه چهارم مهرماه در یکی از حساس‌ترین نبرد‌های لیگ بیست‌وچهارم به مصاف هم بروند.

وضعیت نامناسب ورزشگاه‌ها در تهران باعث شده تا برای سومین‌بار در تاریخ، دربی پایتخت خارج از تهران به انجام برسد و در حالی‌که اسامی شهر‌های مختلفی به عنوان محل برگزاری مسابقه دربی مطرح شده بود، سرانجام قرار است سرخابی‌های پایتخت در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم بروند.

هر تیم در دربی ۴ هزار تماشاگر دارد!

هواداران فوتبال در روز‌های گذشته چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف وضعیت حضور تماشاگران در مسابقه دربی بودند که سرانجام بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، امروز (دوشنبه) جلسه تصمیم‌گیری درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد. بعد از بررسی‌های انجام شده، تصمیم نهایی بر این شد که از ظرفیت ۱۵ هزار نفری ورزشگاه، ۸ هزار بلیت به فروش برسد و با وجود میزبانی استقلال تهران، خبری از تقسیم ۹۰ به ۱۰ سکو‌ها نخواهد بود و قرار است هر تیم ۴ هزار تماشاگر در مسابقه دربی داشته باشد.

محرومیت دوباره زنان از تماشای دربی!

هواداران زن استقلال و پرسپولیس در فصل گذشته موفق شدند یک تجربه تاریخی را به‌دست آورند و هم در مسابقه رفت و هم در مسابقه برگشت، مجوز حضور در ورزشگاه آزادی تهران را به‌دست آوردند. حالا در شرایطی قرار است دربی پایتخت خارج از تهران به انجام برسد که طبق تصمیم اتخاذ شده در جلسه هماهنگی، زنان تماشاگر علاقه‌مند به دو تیم به دلیل عدم فراهم‌نبودن زیرساخت‌ها امکان حضور در ورزشگاه امام خمینی اراک را ندارند تا بعد از ۲ دربی پیاپی حضور زنان در ورزشگاه، آن‌ها بار دیگر از تماشای دربی منع شوند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: