روز جمعه برگزار می‌شود

جشن خانوادگی پرواز بادبادک‌ها در کرمانشاه

ایمان درخشی، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه اعلام کرد: جشن خانوادگی پرواز بادبادک‌ها روز جمعه ساعت ۱۶:۳۰ در سراب قنبر پارک سنگر سازان برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۷۲۴۳۸
۲۰:۱۴ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و جشن خانوادگی پرواز بادبادک‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود.

ایمان درخشی، با اشاره به اینکه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، آغاز مهرماه و همچنین هفته دفاع مقدس، دو برنامه از سوی سازمان فرهنگی در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود اظهار داشت: برنامه اول، مراسم جشنی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و همچنین مولودی خوانی و اجرای برنامه طنز با محوریت میلاد پیامبر اکرم (ص) است که در راستای توزیع مناسب برنامه‌های فرهنگی در مناطق مختلف شهر کرمانشاه، در شهرک تعاون برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ساعت ۱۶:۳۰ در شهرک تعاون ایستگاه چهارم برگزار می‌شود عنوان کرد: برنامه دوم، جشن خانوادگی پرواز بادبادک‌ها با محوریت بازگشایی مدارس است که این برنامه شاد و مفرح با حضور اقشار مختلف بخصوص کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه ساعت و روز این برنامه را، جمعه ساعت ۱۶:۳۰ در سراب قنبر پارک سنگر سازان اعلام کرد و گفت: برای این برنامه خانواده‌ها، بادبادک یا کایت همراه خود داشته باشند.

درخشی درخصوص جشن خانوادگی پرواز بادبادک‌ها، خاطرنشان کرد: تنوع و خلاقیت در ساخت بادبادک‌ها جهت شرکت در این برنامه، در اولویت جوایز خواهند بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: