شهردار مشهد اعلام کرد

حمل و نقل عمومی مشهد در اول مهر رایگان است

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد اعلام کرد که ارائه سرویس دهی توسط ناوگان قطارشهری، اتوبوس و دوچرخه مشهد در روز اول مهر رایگان است.

کد خبر: ۱۷۲۴۱۳
۱۳:۵۵ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان خراسان رضوی: شهردار مشهد گفت: ارائه سرویس دهی توسط ناوگان قطارشهری، اتوبوس و دوچرخه مشهد در روز اول مهر رایگان است.

محمدرضا قلندر شریف اظهار کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و به مناسبت بازگشایی مدارس در اول مهرماه، خدمات ناوگان اتوبوسرانی، خطوط یک و ۲ قطار شهری و دوچرخه‌های اشتراکی (بایدو) در این روز رایگان خواهد بود.

شهردار مشهد ادامه داد: در حوزه اتوبوسرانی و قطار شهری در ساعت اوج سرویس‌دهی به دانش‌آموزان ناوگان تقویت می‌شود و با تمام ظرفیت و توان سرویس‌دهی انجام خواهد شد تا دانش آموزان در رفت و برگشت با کمترین تأخیر سرویس حمل و نقل عمومی مواجه باشند.

وی گفت: این خدمات با هدف تسهیل در تردد و مقابله با ترافیک اول مهرماه و همچنین تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی و پاک ارائه می‌شود.

قلندرشریف اضافه کرد: امسال اول مهرماه همزمان با روز جهانی بدون خودرو است از این رو علاوه بر اتوبوسرانی و قطار شهری، خدمات دوچرخه‌های اشتراکی نیز رایگان است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: