توصیه قالیباف به مسوولان؛ باید باور کنیم ورزش یک صنعت هم است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس و قهرمانان مسابقات نوجوانان و جوانان جهان گفت: ما مسئولان و سیاستگذاران باید باور کنیم که ورزش یک صنعت هم است.

کد خبر: ۱۷۲۳۹۶
۱۲:۰۴ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ورزش حتماً بدون شک یک پدیده اجتماعی و یک اوقات فراغت غنی شده برای عموم جوانان و مردم است، ولی ما مسئولان و سیاستگذاران باید باور کنیم که ورزش یک صنعت هم است.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز، چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس و قهرمانان مسابقات نوجوانان و جوانان جهان که در فدراسیون کشتی برگزار شد، با گرامیداشت هفته وحدت گفت: به همه پهلوانان کشتی خدا قوت می‌گویم؛ در ایام برگزاری المپیک تا کشتی گیران روی تشک نرفتند مردم دمق بودند و این مدال‌آوران و کشتی‌گیران بودند که شادی و نشاط را به ارمغان آوردند.

وی افزود: ورزش حتماً بدون شک یک پدیده اجتماعی و یک اوقات فراغت غنی شده برای عموم جوانان و مردم ما است، ولی ما مسئولان و سیاستگذاران باید باور کنیم که ورزش یک صنعت هم است؛ باید باور کنیم که امروز در دنیا وقتی از پیشرفت حرف‌زده شده می‌شود، یکی از شاخص‌ها و نماد‌های آن حضور در عرصه‌های بین‌المللی و میزان موفقیت کشور‌ها در این عرصه است و امروز تجربه و علم این را ثابت کرده است.

به نقل از ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در پدیده‌های اجتماعی اگر ما ۲ الی ۳ درصد از هزینه‌ای را که بعداً در آسیب‌های اجتماعی صرف می‌کنیم و جبران خسارت نمی‌شود، در حوزه پیشگیری، اوقات فراغت حوزه ورزش به ویزه ورزش‌های بومی، فرهنگی و سنتی خودمان انحام دهیم، بی شک اثرگذار است.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: