ضرغامی پست جدیدش را ترک کرد

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در دولت سیزدهم که به تازگی با حکم حسین دهقان به سمت رئیس هیات مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان منصوب شده بود، از این سمت کنار رفت.

کد خبر: ۱۷۲۳۵۲
۱۸:۱۱ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: عزت‌الله ضرغامی که به تازگی با حکم حسین دهقان به سمت رئیس هیات مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان منصوب شده بود، از این سمت کناره‌گیری کرد.

سید عزت‌الله ضرغامی که حدود ۱۶ روز پیش و در ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۳ با حکم حسین دهقان ـ رئیس بنیاد مستضعفان ـ به سمت رئیس هیأت مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب شده بود، اینک در پیام کوتاهی که در شبکه ایکس (توئیتر) منتشر کرده، کناره‌گیری خود از این سمت را اطلاع داده است.

مطلب مرتبط:

بنیاد مستضعفان یا اردوگاه وزرای رئیسی؟

ضرغامی بدون آنکه اشاره‌ای به دلیل این ماجرا داشته باشد، نوشته است: «حسین دهقان از دوستان دوران دفاع مقدس من است. پیشنهاد هلدینگ سیاحتی بنیاد را با شروطی پذیرفته بودم. پس از دو هفته، احساس کردم حفظ و تداوم این دوستی، مهمتر از ادامه این سمت است.»

ضرغامی از اعضای شورای عالی فضای مجازی است که از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ در دولت سیزدهم، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود. او به مدت ۱۰ سال ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت.

شرکت سیاحتی و مرکز تفریحی پارسیان، که زیر نظر بنیاد مستضعفان است، در حوزه‌های هتلداری و رستوران، تورگردانی، ورزشی، مدیریت خدمات بندری، حمل ونقل ریلی، توزیع و پخش و حمل ونقل جاده‌ای فعالیت می‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: