ادعاهای یک نماینده بعد از نشست خبری پزشکیان

ثابتی: آقای رئیس‌جمهور، آمریکا نمی‌خواهد برادر ما باشد!

امیرحسین ثابتی، نماینده تهران در مجلس گفت: رئیس جمهور در صحبت‌های خود گفت ما با آمریکا برادریم، اما آمریکایی‌ها ثابت کردند که نمی‌خواهند با ما برادر باشند بلکه می‌خواهند دشمنی کنند. در همان دوره قبلی تحریم‌ها را عملی کردند و ما عقب‌نشینی کردیم. آقای رئیس جمهور این عشق یک طرفه است. شما می‌خواهید با آمریکا برادر باشید، اما آمریکا می‌خواهد با شما دشمنی کند.

کد خبر: ۱۷۲۳۴۱
۱۳:۳۸ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده تهران در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای پزشکیان شما مجری قانون اساسی هستید و این اصل ۱۵۹ و ۱۵۴ قانون است. شما قسم خوردید قانون اساسی را اجرا کنید. آیا قرار است به اسم وفاق قانون اساسی تغییر کند یا به آن عمل شود؟ خواهشم از شما عمل به قانون اساسی است.

امیرحسین ثابتی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: روز گذشته آقای پزشکیان در نخستین نشست خبری خود اعلام کرد ما به دنبال صدور انقلاب نیستیم؛ آقای پزشکیان شما مجری قانون اساسی هستید و این اصل ۱۵۹ و ۱۵۴ قانون است. شما قسم خوردید قانون اساسی را اجرا کنید. آیا قرار است به اسم وفاق قانون اساسی تغییر کند یا به آن عمل شود؟ خواهشم از شما عمل به قانون اساسی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: همچنین رئیس جمهور در صحبت‌های خود گفتند ما با آمریکا برادریم، اما آمریکایی‌ها ثابت کردند که نمی‌خواهند با ما برادر باشند بلکه می‌خواهند دشمنی کنند. در همان دوره قبلی تحریم‌ها را عملی کردند و ما عقب‌نشینی کردیم. آقای رئیس جمهور این عشق یک طرفه است. شما می‌خواهید با آمریکا برادر باشید، اما آمریکا می‌خواهد با شما دشمنی کند. تا کی می‌خواهید مسیر غلطی که بار‌ها غلط بودن آن اثبات شده را تکرار کنید؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: