جنایت تازه اسرائیل با بمباران چادرهای آوارگان

در حالی که جنایات اسرائیل در غزه و مناطق مختلف خاورمیانه ادامه دارد، یک سخنگوی دفاع مدنی در غزه گفت: اشغالگران کشتار جدیدی را در اردوگاه آوارگان البریج در مرکز نوار غزه مرتکب شدند.

کد خبر: ۱۷۲۳۲۶
۱۱:۱۹ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: جنگ غزه برای سیصد و چهل و هفتمین روز متوالی ادامه دارد و طی آن ارتش اشغالگر در نواری که با ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار رو به رو است، مرتکب انواع نسل کشی و جنایت علیه بشریت می‌شود.

سخنگوی دفاع مدنی افزود: ما از صلیب سرخ بین‌المللی می‌خواهیم تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، برای هماهنگی فوری ورود کادر ما به منطقه برای نجات افراد زنده اقدامی بکند.

وی ادامه داد: پیکر چهار شهید از جمله یک کودک بر اثر بمباران منازل دشمن در منطقه شرق اردوگاه البریج پیدا شد و ده‌ها تن در زیر آوار گرفتار هستند. در نتیجه بمباران خانه خانواده‌های الترتوری و ابوشوقه در اردوگاه آوارگان البریج، دست کم ۲۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و علاوه آن ده‌ها نفر زیر آوار گرفتار شده‌اند.

این سخنگو افزود: برآورد‌ها حاکی از آن است که حدود ۵۰ نفر در خانه‌های مورد هدف در شرق البریج هستند. اشغالگران اسرائیل ساختمان حجازی در اردوگاه آوارگان البریج را هم هدف قرار دادند.

به گفته او، امروز صحنه بسیار غم انگیزی در منطقه بمباران شده توسط اشغالگراندر اردوگاه البریج مشاهده می‌شود.

رژیم اشغالگر علاوه بر البریج چادر آوارگان در دیرالبلح در مرکز نوار غزه را نیز هدف قرار داد.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نیرو‌های رژیم صهیونیستی در شمال غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه بمب‌های آتش زا شلیک کردند.

دفاع مدنی غزه نیز از شهادت سه شهید از جمله یک کودک و یک زن و تعدادی مجروح بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در خیابان الثلاثینی در جنوب شهر غزه خبر داد.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، ارتش اشغالگر ساختمان‌های مسکونی در محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه را منفجر کرد.

این جنایات در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: یک سرباز ذخیره از تیپ «گفعاتی» در نبرد‌های شب گذشته در جنوب نوار غزه به شدت مجروح شد.

جنگ جاری از هفت اکتبر تاکنون بیش از ۱۳۶ هزار فلسطینی شهید و زخمی بر جای گذاشته است که اکثر آن‌ها کودک و زن هستند و بیش از ۱۰ هزار تن مفقود شده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: