حسن حسن نتاج، نماینده بابل در مجلس مطرح کرد

به وضعیت مهاجرت پرستاران و پزشکان رسیدگی‌ کنید/ ما شرمنده ملت هستیم

حسن حسن نتاج، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت مهاجرت پرستاران و پزشکان شد و گفت: ما شرمنده ملت هستیم، ما شرمنده مردمی هستیم که به ما پناه آورده‌اند، برنجکاران و باغداران، معلمان، مربیان و پرستاران هر روز همکاران در نطق‌های خودشان تذکرات لازم را بیان می‌کنند، اما متأسفانه مردم جواب مثبتی دریافت نکرده و تغییری در وضعیت موجود ایجاد نمی‌شود.

کد خبر: ۱۷۲۳۲۴
۱۱:۰۳ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده مردم بابل در مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت مهاجرت پرستاران و پزشکان و همچنین طرح‌های نیمه کاره آبرسانی و طرح‌های ناتمام برق و گاز و چالش‌های حوزه مسکن، خودرو شد.

حسن حسن نتاج در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: آقای رئیس و اعضای هیأت رئیسه مجلس با توجه به تذکرات جدی نمایندگان و همکاران در مجلس اعم از تذکرات کتبی و شفاهی اتفاق خاصی نمی‌افتد، چرا؟ از معیشت معلمان تا همسان‌سازی حقوق، عدم پرداخت پاداش بازنشستگان و همچنین عدم پاسخگویی درست به مطالبات جدی و به حق کشاورزان اعم از برنجکاران و باغداران و گندمکاران که دست‌های پنهان می‌خواهد کشاورزی کشور را از بین ببرد، عدم پیگیری در رابطه با مهاجرت پزشکان و پرستاران، در رشته‌های مختلف علوم پزشکی و نرسیدن به وضع بیمارستان‌های کشور، عدم پاسخگویی مناسب به مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و طرح امین از جمله این موارد است.

به نقل از رسانه خانه ملت، نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: طرح‌های نیمه کاره آبرسانی و طرح‌های ناتمام برق و گاز و چالش‌های حوزه مسکن، خودرو، ارز و آرد و نان همچنان بدون پیگیری مانده است، چرا هیچ اتفاقی در این حوزه‌ها نمی‌افتد.

وی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: مردم گله دارند، ما شرمنده ملت هستیم، ما شرمنده مردمی هستیم که به ما پناه آورده‌اند، برنجکاران و باغداران، معلمان، مربیان و پرستاران هر روز همکاران در نطق‌های خودشان تذکرات لازم را بیان می‌کنند، اما متأسفانه مردم جواب مثبتی دریافت نکرده و تغییری در وضعیت موجود ایجاد نمی‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: