واژگونی اتوبوس در استان یزد؛ ۱۰ کشته و ۳۶ مصدوم

طبق اعلام مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر یزد، یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۰ جاده ساغند به رباط واژگون و تیم‌های امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه تاکنون ۱۰ فوتی و ۳۶ مصدوم داشته است.

کد خبر: ۱۷۲۳۰۵
۰۸:۴۲ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان یزد: رئیس پلیس راه کشور درباره جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس در استان یزد گفت: بررسی اولیه نشان می‌دهد اتوبوس از مسیر اصلی خارج و وارد جاده‌ای شد که مختص به معدن بود.

سردار حسن مومنی روز سه‌شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: ساعت ۲ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از بوشهر عازم مشهد بود، در کیلومتر ۱۳۰ محور یزد - طبس واژگون می‌شود.

وی با بیان اینکه که متاسفانه ۱۰ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را در این حادثه از دست داده اند افزود: تعدادی از مسافران اتوبوس نیز مجروح و زخمی شدند.

رئیس پلیس راه کشور درباره علت حادثه نیز توضیح داد: در بررسی اولیه مشخص شد که اتوبوس از مسیر اصلی به مسیر انحرافی وارد می‌شود و وارد یک جاده اختصاصی مربوط به معدن شده که که در آن جاده واژگون می‌شود.

به گفته سردار مومنی، پایان امروز عامل و علت اصلی واژگونی اتوبوش توسط تیمی از متخصصان و پلیس راهور مشخص و به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی درباره وضعیت مجروحان و مصدومان این حادثه نیز گفت: مصدومان به بیمارستان‌های مختلف شهر یزد منتقل شدند که بنابر آخرین اطلاع وضعیت مجروحین وخیم نیست.

محور یزد-طبس یکی از محور‌های مواصلاتی استان یزد به استان خراسان جنوبی است که ۳۴۱ کیلومتر طول دارد.

واژگونی مرگبار اتوبوس در یزد با ۱۰ کشته و ۳۶ مصدوم

بر اساس اعلام مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر یزد، یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۰ جاده ساغند به رباط واژگون و تیم‌های امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه تاکنون ۱۰ فوتی و ۳۶ مصدوم داشته است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: