واکنش به اولین نشست خبری رئیس جمهور ایران

نماینده مجلس: مواضع پزشکیان درباره فلسطین و مذاکرات خوب بود، اما گشت ارشاد ..!

مرتضی محمودی، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اولین نشست خبری مسعود پزشکیان گفت: مواضع رئیس‌جمهور در موضوعات بین المللی، دفاع ایشان از مردم فلسطین، محور مقاومت و همچنین مذاکرات هسته‌ای نیز قابل تحسین بود اما توقع داشتیم در پاسخ به برخی سوالات و مخصوصا سوالی مربوط به گشت ارشاد، پزشکیان در عین اینکه پاسخی می‌دادد که دل مردم را به دست می‌آورد، اقتدار ارکان نظام و به ویژه پلیس را حفظ می‌کرد.

کد خبر: ۱۷۲۲۹۳
۱۸:۴۲ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع پزشکیان از مردم فلسطین، محور مقاومت و همچنین مذاکرات هسته‌ای قابل تحسین بود.

سید مرتضی محمودی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایسنا در جمع بندی و ارزیابی اولین نشست خبری چهاردهمین رئیس جمهور ایران عنوان کرد: مواضع پزشکیان در اولین نشست خبری ایشان و در موضوعات بین المللی خوب و پسندیده بود. دفاع ایشان از مردم فلسطین، محور مقاومت و همچنین مذاکرات هسته‌ای نیز قابل تحسین بود.

وی ادامه داد: پزشکیان از ابتدا به سادگی کلام و ادبیات عامیانه و معقولانه شهرت داشت و در نشست خبری نیز ایشان به همین شیوه سخن گفتند. همان طور که آقای عراقچی پیشتر گفته بود، رئیس جمهور چهاردهم دیپلماسی عمومی را برگزیده است و سعی کرده است با فاصله گرفتن از پروتکل‌های رسمی از جهاتی ظاهر مردمی و چهره ساده خود را به نمایش بگذارد. اما بهتر بود پزشکیان برخی پاسخ‌ها را کلی و مبهم نمی‌داد تا این فرصت در اختیار کارشناسان قرار می‌گرفت تا ارزیابی خود را از سخنان ایشان ارائه کند.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: توقع داشتیم در پاسخ به برخی سوالات و مخصوصا سوالی مربوط به گشت ارشاد، پزشکیان در عین اینکه پاسخی می‌داد که دل مردم را به دست می‌آورد، اقتدار ارکان نظام و به ویژه پلیس را حفظ می‌کرد. در هرصورت ایشان همواره به نماد سخنان امیرمومنان (ع) در نهج البلاغه و راوی آیات قرآن مشهور هستند و انتظار داریم مسائل ریشه‌ای اسلام و نظام جمهوری اسلامی را به خوبی بدانند و بر آن پای‌فشاری داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: