اسکار پیاستری در رقابت با لکلرک پیروز شد، پرز با ساینز تصادف کرد

گرندپری آذربایجان؛ هیجان و حادثه تا لحظه آخر!

اسکار پیاستری، راننده استرالیایی مک‌لارن در رقابتی دشوار و پرهیجان توانست بر رقیب خود شارل لکلرک پیروز شود و روی سکوی اول گرندپری آذربایجان قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۷۲۲۲۲
۱۸:۳۵ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: اسکار پیاستری در نبردی نزدیک و پراسترس با شارل لکلرک فاتح گرندپری آذربایجان در باکو شد.

به گزارش دیدارنیوز، رقابت‌های جذاب و پرحادثه فرمول یک در فصل ۲۰۲۴ بار دیگر هیجان را به اوج رساند و این بار شهر باکو با پیست تنگ و خیابانی خود بهترین رانندگان جهان را به چالش کشید.

در رقابت امروز (یکشنبه) که با عملکرد ضعیف تیم ردبول همراه بود، پیاستری از تیم مک‌لارن با زمان یک ساعت و ۳۲ دقیقه و ۵۸ ثانیه راننده برتر نام گرفت و پس از او، لکلرک برنده مسابقه قبلی در ایتالیا، به سکوی دومی رضایت داد.

اسکار پیاستری، فاتح گرندپری آذربایجان بعد از مسابقه

اما در دور پایانی که سرجیو پرز از تیم ردبول در حال حمله و تلاش برای سبقت‌گیری از لکلرک راننده فراری بود، با هم‌تیمی او یعنی کارلوس ساینز برخورد کرد و هر دو پس از برخورد خودروهایشان به دیوار پیست از مسابقه کنار رفتند تا جورج راسل خوش شانس و راننده تیم مرسدس سوم شود.

لوئیس همیلتون، دیگر راننده تیم مرسدس امروز ناموفق بود و در رده نهم قرار گرفت.

تصادف خودروی پرز با ساینز

اما مکس فرستپن که زمانی با خودروی خود پرواز می‌کرد و چند ثانیه از رقبا پیش بود، در ماه‌های اخیر به دلیل مشکل خودرویش نتوانسته قدرتنمایی کند و امروز هم در رقابت با لندو نوریس راننده مک‌لارن -کسی که او را برای قهرمانی این فصل تهدید می‌کند- شکست خورد و به ششمی رضایت داد.

گرندپری بعدی در کشور سنگاپور خواهد بود؛ روز یکشنبه اول مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: