افشاگری امانی علیه شهرداری تهران؛ ۳۰ تابلوی هنری کجاست؟

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران گفت: گزارشی به شورا رسیده که نشان می‌دهد ۳۰ تابلو هنری ارزشمند از موزه امام علی به منظور برگزاری نمایشگاهی به خارج از شهرداری واگذار شده، اما این نمایشگاه برگزار نشده و تابلو‌ها به موزه بازنگشته‌اند. یکی از تابلو‌ها به تنهایی حدود ۳۰ میلیارد تومان ارزش دارد!

کد خبر: ۱۷۲۲۱۲
۱۴:۰۳ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: یک عضو شورای شهر تهران می‌گوید ۳۰ تابلو هنری ارزشمند از موزه امام علی به خارج از شهرداری واگذار شده، اما این نمایشگاه برگزار نشده و تابلو‌ها به موزه بازنگشته‌اند!

به نقل از انتخاب، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز (یکشنبه) گفت: گزارشی به شورا رسیده که نشان می‌دهد ۳۰ تابلو هنری ارزشمند از موزه امام علی به منظور برگزاری نمایشگاهی به خارج از شهرداری واگذار شده، اما این نمایشگاه برگزار نشده و تابلو‌ها به موزه بازنگشته‌اند.

امانی ادامه داد: نامه‌ای نیز به سازمان فناوری شهرداری ارسال شده که هنوز پاسخی به آن داده نشده است. یکی از تابلو‌ها به تنهایی حدود ۳۰ میلیارد تومان ارزش دارد و ارزش معنوی آن‌ها نیز بسیار مهم است. نگرانی‌ها درباره بازگشت این تابلو‌ها به موزه امام علی علیه السلام وجود دارد و درخواست شده که شهرداری تهران پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا این تابلو‌ها به موزه مسترد شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: