روز پرمدال ووشوی ایران در آسیا

در رقابت‌های ووشوی قهرمانی آسیا، نمایندگان کشورمان در بخش زنان و مردان چند مدال طلا و نقره کسب کردند.

کد خبر: ۱۷۲۲۱۱
۱۳:۴۲ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رقابت‌های فینال ساندا ووشو قهرمانی آسیا به پایان رسید و نمایندگان کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا و دو نقره شدند.

روز پایانی رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا، امروز (یکشنبه) با برگزاری دیدار‌های فینال اوزان مختلف بخش بانوان در ماکائو پیگیری شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا و دو نقره شدند. روز گذشته نیز سوگند سینکایی به مدال برنز رسیده بود.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، یاسمن باقرزاده در دیدار نهایی به مصاف ژو هایلان از چین رفت و در دو راند متوالی به برتری دست یافت و به مدال طلا رسید. باقرزاده پیش از این مقابل نماینده ترکمنستان به برتری دست یافته بود.

شهربانو منصوریان در دیدار نهایی وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل پوچا کادیان از هند به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

در دیدار نهایی وزن ۶۰- کیلوگرم، صدیقه دریایی در مقابل ژانگ ژیائو از چین قرار گرفت و با قبول شکست به مدال نقره این پیکار‌ها دست یافت. او برای حضور در دیدار نهایی موفق به شکست ورزشکارانی از ماکائو و قزاقستان شده بود.

سهیلا منصوریان دیگر نماینده ساندای بانوان در دیدار نهایی وزن ۶۵- کیلوگرم به رقابت با دای ژین‌روو از چین پرداخت و با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره رسید. او پیش از این با شکست حریفانی از عربستان و هند فینالیست شده بود.

همچنین سوگند سینکایی نماینده وزن ۵۲- کیلوگرم بانوان کشورمان روز گذشته پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت رو‌به‌ر‌و شده بود، در مرحله دوم مغلوب چنگ منگ یوئی از چین شد و با قبول شکست مقابل این ورزشکار به مدال برنز دست یافت.

امیرحسین همتی نابب قهرمان شد

امیرحسین همتی نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا مردان کشورمان به مصاف “لیانگ پاشی” از چین رفت و با قبول شکست مقابل این ورزشکار به مدال نقره دست یافت.

طلای آسیا برای علی خورشیدی

در روز چهارم و و پایانی مسابقات ووشو قهرمانی آسیا که از روز پنجشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۳ به صورت رسمی در ماکائو آغاز شده است، امروز (یکشنبه ۲۵ شهریورماه) علی خورشیدی به مصاف “لی ویجین” از هنگ‌کنگ رفت و با کسب برتری مقابل این ورزشکار به مدال طلا این پیکار‌ها دست یافت.

خورشیدی پیش از این دیدار، در دور نخست مقابل نماینده ترکمنستان به برتری دست یافت. حریف چینی نماینده کشورمان در دیدار مرحله دوم مقابل او حاضر نشد و خورشیدی به دیدار نهایی صعود کرد.

درخشش مدال طلا بر گردن محمدرضا ریگی

در وزن ۸۵- کیلوگرم محمدرضا ریگی پس از برتری مقابل نماینده ترکمنستان در دیدار پایانی به مصاف “دوران عطایف” از ترکمنستان رفت و با کسب برتری مقابل این ورزشکار به مدال طلا دست یافت.

محمد نصیری طلایی شد

در وزن ۹۰+ کیلوگرم محمد نصیری پس از برتری مقابل نماینده هنگ‌کنگ در دیدار پایانی به مصاف “کریمژان بالتابائف ” از قرقیزستان رفت و با کسب برتری مقابل این ورزشکار به مدال طلا دست یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: