نماینده مردم زاهدان می‌گوید این موضوع از سوی دستگاه دیپلماسی مورد تذکر قرار گیرد

مالکی: مواضع روس‌ها قابل پذیرش نیست/ رئیس‌جمهور ورود کند

فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی درباره مواضع ضدایرانی اخیر روسیه گفت: مواضع روس‌ها در رابطه با جزایر ایرانی و گذرگاه زنگزور قابل پذیرش نیست. بنده از پزشکیان تقاضا می‌کنم نسبت به این موضوع حساس باشد و ورود جدی داشته باشد.

کد خبر: ۱۷۲۲۱۰
۱۳:۲۷ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: روس‌ها اخیراً بازی‌هایی را در رابطه با جزایر ایرانی و همچنین گذرگاه زنگزور به وجود آوردند، این موضوع اصلاً قابل پذیرش برای ملت ایران و مجلس نیست.

فدا حسین مالکی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور، گفت: روس‌ها اخیراً بازی‌هایی را در رابطه با جزایر ایرانی و همچنین گذرگاه زنگزور به وجود آوردند. این موضوع اصلاً قابل پذیرش برای ملت ایران و مجلس نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتماً ما باید به این نکته توجه داشته باشیم تا این موضوع از سوی دستگاه دیپلماسی تاکید و مورد تذکر قرار گیرد.

به نقل از رسانه خانه ملت، وی بیان کرد: همچنین از یک طرف ما متهم می‌شویم که در جنگ اوکراین حامی روس‌ها هستیم و از سویی دیگر روس‌ها درباره جزایر سه گانه اظهار نظر می‌کنند و جزایر ایران را متعلق به امارات می‌دانند و از طرفی دیگر هم در خصوص موضوعات آذربایجان و ارمنستان مداخله می‌کنند که به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. لذا بنده از پزشکیان تقاضا می‌کنم نسبت به این موضوع حساس باشد و ورود جدی داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: