تیم کارلتو با دو پنالتی برد

سوسیه‌داد به تیر زد، رئال به تور!

در شبی که رئال مادرید می‌توانست سه گل دریافت کند، رئال سوسیه‌داد خوش شانس نبود و با دو پنالتی شکست خورد.

کد خبر: ۱۷۲۱۸۰
۱۰:۰۱ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئال مادرید با دو پنالتی در خانه سوسیه‌داد به برتری رسید.

پنجمین هفته از رقابت‌های لالیگا با برگزاری یک دیدار پیگیری شد و رئال مادرید در مصاف با رئال سوسیداد ۲ بر صفر به پیروزی رسید. رئال مادرید که با کسب پیروزی مقابل رئال بتیس به استقبال تعطیلات ملی رفت، امیدوار بود در این بازی روند کامیابی‌های خود را ادامه دهد. در این بازی جود بلینگام و اورلین شوامنی قادر به حضور در ترکیب نبودند.

ابتدا وینیسیوس در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد و در ادامه باز هم بر روی یک ضربه پنالتی این بار کیلیان امباپه گلزنی کرد. در نهایت بازی با نتیجه دو بر صفر به سود لوس بلانکوس به پایان رسید. رئال مادرید با این پیروزی با ۱۱ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول قرار گرفت.

بدون گل

رئال سوسیداد که در این بازی میزبان بود، کار را هجومی آغاز کرد و در ابتدای نیمه یک موقعیت گلزنی به دست آورد. تیبو کورتوا توپ را راهی کرنر کرد و ضربه کرنر راهی به دروازه نداشت و در برگشت رئال مادرید توسط فدریکو والورده در موقعیت مناسبی قرار گرفت، اما شوت او نیز با واکنش دروازه‌بان راهی به دروازه نداشت. در ادامه براهیم دیاس به دلیل مصدومیت جای خود را به رودریگو داد. پس از آن چند حمله نصفه و دیگر از رئال مادرید انجام شد، اما ثمری برای آن‌ها نداشت. در نهایت نیمه اول با مساوی به پایان رسید.

۲ پنالتی، ۲ گلزن

در نیمه دوم، شاگردان آنچلوتی که قصد نداشتند ۳ امتیاز مهم این بازی را به حریف واگذار کنند، حملات متعددی را بر روی دروازه رئال سوسیداد تدارک دیدند. در یکی از این حملات در دقیقه ۵۶، توپ به دست سرخیو گومس بازیکن تیم رئال سوسیداد برخورد کرد. داور این صحنه را پنالتی دانست. وینیسیوس پشت توپ قرار گرفت و به راحتی آن را به گل تبدیل کرد تا رئال مادرید تیم برتر میدان نام بگیرد. رئال مادرید دست بردار نبود و در دقیقه ۷۱، وینیسیوس با خطای بازیکن حریف در محوطه جریمه نقش بر زمین شد. داور پس از بررسی مجدد بار دیگر این صحنه را پنالتی اعلام کرد. این بار امباپه پشت توپ قرار گرفت و پنالتی را به گل تبدیل کرد.

پس از آن شاگردان آنچلوتی به دنبال حفظ نتیجه ارزشمند خود، سعی در دفاع داشتند و از چند موقعیت نصفه و نیمه خود نتوانستند استفاده کنند. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید و این تیم ۳ امتیاز شیرین خارج از خانه را به دست آورد.

رئال مادرید در بازی بعد خود در لالیگا به مصاف اسپانیول خواهد رفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: