مخالفان ترامپ وارد میدان شدند

کمک ۳۵ میلیون دلاری جمهوری‌خواهان به هریس!

گروهی از حامیان حزب جمهوری‌خواه که مخالف دونالد ترامپ هستند، بیش از ۳۵ میلیون دلار برای رقیب انتخاباتی او، کامالا هریس، جمع آوری کرده‌اند.

کد خبر: ۱۷۲۱۷۴
۰۹:۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: جمهوری‌خواهان مخالف ترامپ ۳۵ میلیون دلار به هریس کمک کرده‌اند.

به نوشته نیوزویک، گروهی از حامیان حزب جمهوری‌خواه که مخالف دونالد ترامپ هستند، بیش از ۳۵ میلیون دلار برای رقیب انتخاباتی او، کامالا هریس، جمع آوری کرده‌اند.

این گروه موسوم به «رای دهندگان جمهوری خواه مخالف ترامپ» کارزار جمع آوری کمک مالی در ماه مارس با هدف کمک به ماندن دموکرات‌ها در کاخ سفید را به راه انداختند و هدف آن‌ها جمع آوری ۵۰ میلیون دلار برای دموکرات‌هاست.

به نوشته نیوزویک، این گروه در سال ۲۰۲۰ تاسیس شد و برای انتخابات همان سال مبلغ ۱۰ میلیون دلار جمع کرد.

کارشناسان معتقدند که جمهوری خواهان قدیمی که آشکارا علیه دونالد ترامپ، کاندیدای همین حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ کمپین می‌کنند، می‌توانند بخش‌هایی از رای دهندگان را در ایالت‌های مهم تحت تاثیر قرار دهند.

«دیوید دولیو»، استاد علوم سیاسی در دانشگاه اوکلند در میشیگان گفت: «در انتخاباتی که رقابت در ایالت‌های مهم مانند میشیگان خیلی نزدیک است، هر تغییر کوچکی در همسویی و ترجیح رای دهندگان می‌تواند به یک اختلاف بزرگ در نتیجه منجر شود.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر برگزار می‌شود.

جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا جای خود را به کامالا هریس، معاونش داد تا او به عنوان کاندیدای دموکرات‌ها در این انتخابات شرکت کند.

ترامپ هم کاندیدای جمهوری خواهان است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: