برگزاری آزمون تأمین نیروی نگهبان از طریق شرکت کار و تأمین

عبدالرضا روشنی مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان از شروع ثبت‌نام آزمون سراسری تامین نیروی نگهبان واحدهای تابعه این سازمان از تاریخ 24 شهریورماه سال جاری خبر داد.

کد خبر: ۱۷۲۱۵۱
۱۸:۲۰ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان، عبدالرضا روشنی با اعلام این خبر گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی نیروی نگهبان مورد نیاز واحدهای تابعه خود در بخش‌ بیمه‌ای تامین اجتماعی استان خوزستان از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به‌صورت شرکتی از طریق شرکت کار و تأمین جذب می‌کند.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد دفترچه راهنمای آزمون که توسط شرکت کار و تأمین از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت‌نام از ساعت 14 روز شنبه مورخ 1403/06/24 تا ساعت 24 روز سه‌شنبه مورخ 1403/07/03 اقدام کنند.

مدیر کل منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه هرگونه اطلاع‌رسانی در این خصوص، صرفاً از طریق سایت رسمی این سازمان معتبر و قابل استناد است، افزود: آزمون کتبی جذب نیروی نگهبان، در روز پنج‌شنبه مورخ 1403/07/19در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، علاقمندان به شرکت در این آزمون می‌توانند شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان و جزییات ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را در دفترچه آزمون که روز شنبه مورخ 1403/06/24 در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بارگزاری می‌شود، مطالعه کنند.

بعد از برگزاری این آزمون و مراحل مصاحبه و گزینش، در مجموع 17 نفر از طریق شرکت کار و تأمین به‌صورت شرکتی برای شغل نگهبانی بکارگیری خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: