فوتبال ایران در شوک درگذشت مرتضی خائفی

درخواست استاندار گیلان برای بررسی فوت دردناک هوادار ملوان

در پی درگذشت تلخ مرتضی خائفی، هوادار قدیمی باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار سپاهان - ملوان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد.

کد خبر: ۱۷۲۱۳۲
۱۴:۰۱ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان گیلان: در پی درگذشت هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار شب گذشته سپاهان - ملوان استاندار گیلان خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد.

اسدالله عباسی ظهر شنبه در پی درگذشت هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار شب گذشته سپاهان و ملوان، ضمن تأسف از این حادثه ناگوار و با ابراز همدردی با خانواده مرحوم مرتضی خائفی، خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد.

استاندار گیلان همچنین ضمن عرض تسلیت این حادثه غم‌بار به خانواده محترم ایشان و نیز جامعه ورزشی استان رحمت و مغفرت الهی را از درگاه خداوند خواستار و اعلام کرد که ابعاد حادثه به صورت جامع بررسی و از طریق رسانه‌های استان به اطلاع عموم خواهد رسید.

در جریان دیدار امشب سپاهان و ملوان یکی از هواداران تیم ملوان بندرانزلی که برای حمایت از ملوان خود را به اصفهان رسانده بود، بدلیل هیجانات بازی و حمله قلبی درگذشت تا این اتفاق موجی از ناراحتی را در فوتبال کشور ایجاد کند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: