در فوتبال ایران چه خبر است؟

شب عجیب اصفهان؛ فوت یک هوادار و دستور وزیر ورزش/ محرومیت سپاهان بعد از ظاهرشدن هوادار جنجالی!

ورزشگاه فولادشهر اصفهان که این روزها به دلیل کیفیت بد زمین چمن آن در دیدار ایران و قرقیزستان خبرساز شده بود، شب گذشته (جمعه) در جریان بازی سپاهان و ملوان با مرگ یک هوادار و حواشی بعد از آن در شوک فرو رفت.

کد خبر: ۱۷۲۰۹۷
۰۹:۲۷ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: در پی درگذشت یک هوادار فوتبال در جریان دیدار ملوان و سپاهان، وزیر ورزش و جوانان از رئیس فدراسیون فوتبال خواست تا گزارشی از اتفاق رخ داده ارائه شود.

در جریان دیدار سپاهان و ملوان یکی از هواداران تیم ملوان بندرانزلی که برای حمایت از ملوان خود را به اصفهان رسانده بود، به دلیل هیجانات بازی و حمله قلبی درگذشت تا این اتفاق موجی از ناراحتی را در فوتبال کشور ایجاد کند.

در پی درگذشت این هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان خواست با بررسی دقیق موضوع، گزارشی از این اتفاق آماده و نتیجه به وزارت ورزش ارائه شود.

محرومیت عوامل برگزاری دیدار سپاهان - ملوان تا اطلاع ثانوی

در پی درگذشت هوادار ملوان در جریان دیدار با سپاهان فدراسیون فوتبال عوامل برگزاری این مسابقه را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: فدراسیون فوتبال ایران ضمن عرض تسلیت دوباره به مناسبت درگذشت هوادار محترم باشگاه ملوان بندرانزلی به خانواده گرامی ایشان و باشگاه قدیمی و محبوب فوتبال کشور، اعلام می‌دارد.

بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته با توجه به اتفاق تلخ رخ داده در ورزشگاه فولادشهر، تا اطلاع ثانوی و موعد تکمیل فرایند رسیدگی و بررسی قصور احتمالی در کمیته‌های ذیربط، مسئولان برگزاری مسابقه سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی، از فعالیت محروم خواهند بود. اطلاع رسانی بیشتر متعاقبا به استحضار عموم خواهد رسید.

دستور موقت کمیته انضباطی

در پی حضور هوادار منتسب به تیم سپاهان که سال گذشته با حکم کمیته انضباطی ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شده بود، در بازی شب گذشته این تیم مقابل ملوان، کمیته انضباطی دستور موقتی صادر کرد.

براین اساس مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان به کمیته انضباطی احضار شد.

همچنین براساس دستور موقت، دیدار‌های خانگی تیم سپاهان تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: