یک هوادار جانش را از دست داد و فوتبال ایران شوکه شد

ایست قلبی در فولادشهر

مرتضی خائفی، هوادار قدیمی تیم ملوان شب گذشته در جریان دیدار تیم‌های سپاهان و ملوان از هفته چهارم لیگ برتر دچار عارضه قلبی شد و درگذشت تا فوتبال ایران بابت این اتفاق تلخ و باورنکردنی در شوک بزرگی فرو برود.

کد خبر: ۱۷۲۰۸۸
۰۸:۲۱ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: فوت یک هوادار ملوان در حین برگزاری دیدار این تیم مقابل سپاهان، سوالات پرشماری را در ذهن هواداران فوتبال به‌وجود آورده است.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان افتتاح شد و طلایی‌پوشان اصفهانی توانستند با سوپرگل محمد کریمی برابر ملوان بندرانزلی پیروز شوند و به دوره صدرنشینی خود در لیگ بیست‌وچهارم ادامه دادند.

آنچه پیروزی یک‌گله سپاهانی‌ها را تحت‌الشعاع قرار داد، خبر فوت دلخراش یکی از هواداران سال‌خورده تیم ملوان بندرانزلی بود؛ آن‌هم در حالی‌که در اواسط نیمه نخست، تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که شرایط روی سکو‌های ورزشگاه فولادشهر طبیعی نیست و مازیار زارع، سرمربی ملوانی‌ها هم خواهان توقف بازی بود که این اتفاق رخ نداد.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان و مازیار زارع، سرمربی ملوان بندرانزلی در نشست خبری بعد از مسابقه، نسبت به فوت هوادار تیمِ شمالی واکنش دادند و زارع گلایه‌هایی خود را در زمینه عدم توقف مسابقه بار دیگر مطرح کرد. پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مرتضی خائفی هوادار قدیمی ملوان که جهت تشویق ملوانان به اصفهان رفته بود متاسفانه بر اثر ایست قلبی درگذشت و جامعه هواداری ملوان و فوتبال ایران را عزادار کرده است؛ آن‌هم در حالی‌که گفته می‌شود عدم رسیدگی به‌موقع باعث شده تا شرایط برای احیای مرحوم خائفی فراهم نباشد. ضمن آنکه برخلاف اتفاق مرسوم در دنیای فوتبال، خبری از توقف بازی به دلیل بدحالی یک هوادار نبود که در این زمینه به نظر می‌رسد که مسئولان برگزاری مسابقه باید پاسخگو باشند.

آمبولانس حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با تاخیری بسیار زیاد به محل حادثه رسیده و همین مسئله باعث شده تا عملیات احیای مرتضی خائفی با موفقیت انجام نشود و این هوادار سال‌خورده ملوانی‌ها به علت ایست قلبی از دنیا رفت. ضمن اینکه گفته می‌شود آمبولانس تجهیزات احیا نداشته و به صورت دستی این اقدام پزشکی انجام شد. تصاویر زیر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، اعتراض مازیار زارع به چرایی عدم توقف مسابقه و البته مراحل عملیات احیای هوادار فقید ملوان و ناراحتی دیگر هواداران این تیم را نشان می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: