رئیس فدراسیون کشتی به یاد اسطوره‌های ورزش ایران افتاد

دبیر: دوست دارم علی کریمی به ایران برگردد/ ما باعث شدیم کیمیا علیزاده برود

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی که در سال‌های اخیر حواشی و درگیری‌های لفظی زیادی در ورزش کشور داشته، می‌گوید علی کریمی به او بی‌احترامی کرده اما دوست دارد که این اسطوره فوتبال ایران به کشور بازگردد. دبیر در مورد کیمیا علیزاده، ستاره تاریخ‌ساز تکواندوی ایران که برای بلغارستان بازی می‌کند، گفت: من شخصا به او افتخار می‌کنم. شاید از کم‌کاریِ من و امثال من بوده که او تصمیم به رفتن گرفته است.

کد خبر: ۱۷۲۰۷۹
۱۰:۱۵ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: من دوست دارم علی کریمی به کشورمان برگردد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی درباره علی کریمی گفت: کریمی فوتبالیست خیلی خوبی بود؛ اگرچه خیلی به من بی احترامی کرده، اما من احترام زیادی برای او قائلم.

دبیر در ادامه افزود: دوست دارم کریمی روزی به ایران برگردد و در این مملکت زندگی کند. کسی هم با او کاری ندارد؛ حالا ۴ تا حرف هم زده...

علیرضا دبیر: ما باعث شدیم کیمیا علیزاده از ایران برود، به این دختر افتخار می‌کنم

علیرضا دبیر به کیمیا علیزاده افتخار کرده و گفت که شاید کم‌کاری مسئولان باعث تصمیم او به ترک کشور شده است.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در اظهارنظری درباره کیمیا علیزاده، ملی‌پوش سابق ایران که اکنون برای بلغارستان رقابت می‌کند، اعلام کرده است: من شخصاً به او افتخار می‌کنم. شاید از کم‌کاریِ من و امثال من بوده که او تصمیم به رفتن گرفته است.

کیمیا علیزاده، اولین مدال‌آور تاریخ ورزش زنان ایران در بازی‌های المپیک، حتی قریب به پنج سال بعد از مهاجرتش از ایران، هنوز هم برای مسئولان ورزش ایران، چهره قابل اعتنایی است.

مطلب مرتبط:

پاسخ کیمیا علیزاده به هادی ساعی؛ نیازی به اجازه یا ضمانت کسی ندارم

دو ایرانی در آغوش هم

المپیک پاریس؛ کیمیا علیزاده با پرچم بلغارستان هم برنز گرفت +عکس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: