تحلیل دیدار تیم ملی ایران و امارات از نگاه سرمربی سابق استقلال

فرهاد مجیدی: کیفیت ایران در حد نامش نبود

فرهاد مجیدی در تحلیل خود از بازی ایران و امارات گفت: هواداران ایران انتظار دارند که تیم ملی با کیفیت بیشتری بازی کند. در دو بازی گذشته ایران پیروز شد، اما هنوز کیفیتش، در حد تیم ملی ایران نبوده است.

کد خبر: ۱۷۲۰۱۵
۱۷:۴۶ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز: فرهاد مجیدی، سرمربی سابق تیم استقلال که این روزها در امارات حضور دارد، درباره نمایش تیم ملی کشورمان برابر امارات صحبت کرد.

فرهاد مجیدی که شب گذشته (سه‌شنبه) در یک شبکه اماراتی دیدار ایران و امارات را تحلیل کرده، می‌گوید که کیفیت ایران در حد نامش نبوده است.

مجیدی گفت: «سرمربی تیم ملی ایران (امیر قلعه‌نویی) به خوبی از این موضوع آگاه است که هواداران ایران انتظار دارند که تیم ملی با کیفیت بیشتری بازی کند. در دو بازی گذشته ایران پیروز شد، اما هنوز کیفیتش، در حد تیم ملی ایران نبوده است. به نظر من استراتژی مربی در نیمه دوم درست بود، او به دنبال کسب سه امتیاز بود و می‌دانست که امارات برای گلزنی وارد زمین می‌شود. اما ایران بیشتر به کنترل بازی پرداخت تا نتیجه لازم را کسب کند.

مطلب مرتبط:

امارات ۰ - ۱ ایران؛ باهنرنمایی قایدی و VAR!

تفاوت امروز فوتبال امارات و ایران، کیفیت بازیکنان بود. تیم ملی ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد. به نظر من بعد از علی دایی، سردار آزمون بهترین مهاجم تیم ملی ایران است. او فصل گذشته در رم بازی کرد و مهدی طارمی نیز برای اینتر بازی می‌کند. یا سامان قدوس که بازی‌های زیادی را در لیگ برتر انگلیس انجام داد. ما جهانبخش و بازیکنان خوب زیادی داریم.

شاید بشود گفت که امارات بیشتر توپ را در اختیار داشت، اما این ایران بود که فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت. باید بگویم که کیفیت بازیکنان ایران فوق‌العاده است، ایران بازیکنان محشری دارد، آن‌ها به هر سه جام جهانی اخیر صعود کرده اند. بازیکنان خوب و باکیفیتی دارند. به عنوان مثال، امروز مهدی قایدی مصدوم شد و بازیکنی دیگر با همان کیفیت جایگزین او شد.»

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: