یوسف نوری، استاندار مازندران اعلام کرد

مازندران باید مورد توجه ویژه وزارت نفت باشد

یوسف نوری، استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مازندران باید مورد توجه ویژه وزارت نفت قرار گیرد، گفت: به دلیل حجم بالای مسافر و افزایش تقاضا در فرآورده‌های نفتی به خصوص بنزین نیاز به نگاه ملی به مازندران وجود دارد.

کد خبر: ۱۷۱۹۵۰
۱۹:۰۴ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان مازندران: استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مازندران باید مورد توجه ویژه وزارت نفت قرار گیرد، گفت: به دلیل حجم بالای مسافر و افزایش تقاضا در فرآورده‌های نفتی به خصوص بنزین نیاز به نگاه ملی به مازندران وجود دارد.

یوسف نوری، امروز از شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری بازدید و با کارکنان دیدار کرد.

استاندار مازندران در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگاران؛ با بیان این که مازندران استانی پرجاذبه است، اظهار کرد:عامل کند شدن عملیات سوخت رسانی در طی تعطیلات چند روزه گذشته افزایش میزان سفر‌ها بوده که در رشد مصرف فرآورده‌های سوختی مشکل ایجاد شد.

نوری، افزود: بنا به گزارش ثبت دوربین‌های ترافیکی، ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر در یک دوره کوتاه مدت پایان تعطیلات تابستانی با ماندگاری چهار روزه در استان حضور داشتند و ۲۱ میلیون تردد طی این ایام در این استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این تردد فزاینده منجر به ترافیک‌های بی‌سابقه در استان شد، تصریح کرد: حجم بالای مسافر در مازندران موجب شد تا تانکر‌های سوخت به موقع در جایگاه‌ها حضور نیابند.

استاندار مازندران با بیان این که باید همه اقلام و مایحتاج جمعیت مازاد در استان در چنین ایامی تامین شود که با تلاش دستگاه‌های مسئول این مهم صورت پذیرفت، عنوان کرد: گاهی بدلایل جانبی در عرضه برخی اقلام مثل بنزین در روز‌های اخیر ممکن است مشکلاتی حادث شود که همه تلاش برای عادی سازی عرضه آن صورت گرفته و استمرار دارد.

نوری با تاکید بر اینکه مازندران باید مورد توجه ویژه وزارت نفت قرار گیرد، گفت: به دلیل حجم بالای مسافر و افزایش تقاضا در فرآورده‌های نفتی به خصوص بنزین نیاز به نگاه ملی به مازندران وجود دارد.

مقام عالی دولت در مازندران، خاطرنشان کرد: مدیران استانی تمام تلاش موثر را بدون وقفه در تامین و توزیع فرآیند تامین مایحتاج سوختی انجام می‌دهند.

نوری، شرکت ملی پخش‌های فرآورده نفتی را از مهمترین دستگاه‌های خدماتی عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری و پرتردد بودن مازندران لازم است برنامه‌ریزی برای سوخت رسانی مطلوب به مردم در سفر‌های روز‌های پایانی تابستان مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: