کاویانی، سرپرست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم خبر داد

ورود دستگاه قضایی به ساماندهی سرویس‌های مدارس

سعید کاویانی، سرپرست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم در اولین جلسه کارگروه ساماندهی سرویس‌های مدارس استان گفت: براساس تأکیدات رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل تعزیرات حکومتی و اختصاص شعبه ویژه به تخلفات این حوزه به صورت فوق‌العاده رسیدگی می‌شود.

کد خبر: ۱۷۱۸۸۶
۲۰:۲۶ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ استان قم: ضرورت انجام استعلام هفت‌گانه از راهور و نهاد‌های ناظر انتظامی برای صدور مجوز فعالیت رانندگان سرویس مدارس و الزام به نصب هولوگرام از مصوبات اولین جلسه کارگروه ساماندهی سرویس‌های مدارس استان قم بود.

سعید کاویانی، سرپرست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم در اولین جلسه کارگروه ساماندهی سرویس‌های مدارس استان، بیان کرد: براساس تأکیدات رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل تعزیرات حکومتی و اختصاص شعبه ویژه به تخلفات این حوزه به صورت فوق‌العاده رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه مدیران مدارس مکلف به اعلام تخلفات در این خصوص هستند، تأکید کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای رانندگان، والدین و مربیان مراکز آموزشی از جمله تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در این رابطه است.

تاکید معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بر اعمال قانون نسبت به سرویس‌های غیرمجاز با توجه به مواد این قانون از جمله مصوبات این جلسه بود.

ضرورت انجام استعلام هفت‌گانه از راهور و نهاد‌های ناظر انتظامی برای صدور مجوز فعالیت رانندگان سرویس مدارس، الزام سرویس‌های مدارس به نصب هولوگرام از دیگر مصوبات این جلسه بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: